„Którą profesję wybrać?”, czyli plusy i minusy wszystkich profesji

Łowca:
Plusy:
- Wysoki atak fizyczny
- Duża ilość dodatków zwiększających atak (głęboka rana/trucizna)
- Największe spośród wszystkich profesji SA, dające nam przewagę w PVP.
- Duże odporności, szczególnie na truciznę...
- Profesje z 1 linii potrzebują 2 tur, na dojście do nas (my w tym czasie zaatakujemy ich ok 3 razy)
- Przeciwnik gdy jest przy nas, ma raptem (na ogół) 50% HP
- Na ogół żadna profesja (poza łowcą) nie ma odporności na trutke, co daje mu ogromną przewage
Minusy:
- Mały pancerz
- Wiele elit ma odporności na trutkę ok. 50% (ciężko się expi)

Tancerz Ostrzy:
Plusy:
- Agresywny atak, pozwalający nam nadgonić obrażenia przeciwnika
- Wysoki atak, pozwalający nam wykończyć przeciwnika udanym krytykiem
- Trzeci cios... Potrafi zmienić przebieg walki, głównie, gdy używamy agresywnego ataku, który zwiększa również obrażenia trzeciego ciosu
- Duże SA, na ogół gorsze tylko od tropiciela i łowcy
- Duża ilość punktów życia
- Dużo uniku
Minusy:
- Problem z rozdaniem umek (na każdą profesję lepsza inna UMka, z resztą są problemy z ilością punktów)
- Mały pancerz, który nie sprawdza się przy mocnym krytyku, np. woja
- Słabe odporności (nie pomagają w walce z magiem)
Tropiciel:
Plusy:
- Wysoki atak (magiczny, jak i fizyczny), który współpracuje z krytykiem
- Płonąca strzała (zadaje dodatkowe obrażenia co turę od ognia...)
- Duże SA, mniejsze jedynie od łowcy
- Absorbacja. Wiadomo - mniejsza od maga, ale zdecydowanie więcej pancerza
- Odporności - ogromne, gdy mamy eq wyłącznie na magiczne profesje (M,T,P)
- Możliwość posiadania aż 3 specjalizacji (np. łuk od zimna, strzały od ognia i jeszcze do tego fizyczne)
- Z tropicielem jest zupełnie inaczej niż z łowcą - strzały łatwo znaleźć
- Leczenie ran, pozwalające odmienić przebieg walki
Minusy:
- Zbyt duża ilość UMek, która jest przydatna dopiero na +160
- Strzały, to samo co u łowcy (mało miejsca w torbie itp)
- Płonąca strzała zabiera znaczną część many
- Niezbyt duży pancerz, a absorbacja nie podziała przecież do końca walki...
Mag:
Plusy:
- Ogromna absorbcja
- Równie wielkie przywracanie HP podczas walki
- Nie odstaje w SA do ok 150 lvl (gdy mamy dobrane UMki i eQ)
- Największy spośród wszystkich profesji atak (statystycznie)
- Największy krytyk
- Wielka ilość many, która pozwala nam się bawić przez kilkanaście tur przeróżnymi
UMkami
- Leczenie ran, które przywróci nam całe życie
- Ściana ognia... wiadomo, nie trzeba tracić kilkunastu tur i wykańczać każdego po kolei, wystarczy używać ścianki, i wszyscy w jednej linii dostają obrażenia...
Minusy:
- Mała ilość punktów życia. . .
- Bardzo mały pancerz (najgorszy spośród wszystkich profesji)
- Problemy z dobraniem UMek
- Zbyt duża ilość UMek
- Problemy ze staniem na e2, zbyt mały pancerz
Wojownik:
Plusy:
- Bardzo duży atak fizyczny
- Ogromny pancerz nawet bez tarczy
- Najmocniejszy krytyk (zaraz po magu)
- Największa ilość punktów życia
- Luz z UMkami
- Mile widziany na tytanach/e2/herosach
Minusy:
- Jedno z mniejszych SA
- Luz z UMkami nie służy na wysokim lvl
- Niszczycielski cios niszczy za mało pancerza, jak na ilość pochłaniającej go energii
- Ciosy zabierają nam zbyt wiele energii
Paladyn:
Plusy:
- Duży atak magiczny
- Energia i mana, pozwalająca nam na wiele sposobów dobrania umek
- Duża ilość punktów życia (najlepsza, zaraz po wojowniku)
- Największy spośród wszystkich profesji pancerz (tarcza robi swoje) pozwalający nam zabawę z e2, herosami i expem
- Najlepsza profesja do grup
- Kontra po krytyku
- Możliwe oddanie ciosu krytycznego po kontrze
Minusy:
- Mały atak fizyczny (najmniejszy spośród wszystkich profesji)
- Tragedia na pvp z łowcami - trutka... Eh.... I do tego jeszcze obniżanie pancerza, co na serio może nas załamać...
- Trudności ze znalezieniem tarcz na wysokim lvl
- Dość niskie odporności (na SS jeszcze miał wysokie ACM, jak i absorbację)

Teraz pozostało tylko wybrać profesję... Tylko którą?!?!?!

Komentarze (26)
Strony: 123
Dodaj komentarz
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze
© 2008-2014 eMargo.pl wszystkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie ippx.pl
CMS (PHP, MySQL, jQuery) absflg

Margonem jest własnością Garmory sp. z o.o. Jedyną oryginalną stroną gry jest margonem.pl. Właściciel strony nie gwarantuje poprawności i aktualności materiałów zawartych na stronie.

Najlepsza pizza w Przyszowicach Onkel Przyszowice

Cisco CCNA v5.0 correct answers Correct answers for CCNA v5

Blog o finansach, kredytach, bankowości online. Finansowe info o krefytach