Poradnik dla wojownika: Jak szybko wbić 50 poziom

Autor: kornedziom

Poradnik dla wojownika.

1 poziom:
Zabijamy 3 króliki.
Uwagi: Leczymy się mięsem, które nam wyleci.
Plusy: Mięso leczy nam życie, które straciliśmy.
Minusy: Nic.
Elita: Nie ma.
Questy: Idziemy do namiotu pancernego Waldka. Jego żona prosi o 10 udek z królika. Przynosimy udka. Dostajemy cheb, punkty doświadczenia i złoto.

2 poziom:
Zabijamy 4 króliki.
Uwagi; Aby zdobyć troszkę pieniędzy na ekwipunek, pozbieraj leżące w wiosce przedmioty takie jak mięso, nagietki, szałwie, koniczyny.
Plusy: Mamy z tego sporo pieniędzy.
Minusy: Praca monotonna.
Elita; Nie ma.
Questy; Nie ma.

3 poziom:
Idziemy do medyka i zabijamy 4 świerszcze.
Uwagi; Po zabiciu świerszcza idź do medyka.
Plusy: Nie ma.
Minusy: Trzeba cały czas chodzić do medyka.
Elita; Nie ma.
Questy; Zabij 12 świerszczy dla medyka. Złoto i exp.

4 poziom:
No i mamy 4 poziom. Idziemy na młode żuki i zabijamy 5.
Uwagi; Ludzie najczęściej wybijają młode żuki, więc jest ich mało.
Plusy: Nie ma.
Minusy: Nie ma.
Elita; Nie ma.
Questy; Brak informacji.

5 poziom:
Dalej zabijamy małe żuki i dobijamy do 6 poziomu.
Uwagi; Tym razem musisz zabić ich więcej.
Plusy: Nie ma.
Minusy: Nie ma.
Elita; Nie ma.
Questy; Brak informacji.

6 poziom:
Dobijamy do siódemki na żukach.
Uwagi; Mamy już jakieś grosze, więc idziemy kupić EQ.
Plusy: Wiemy już co nieco o expieniu.
Minusy:
Elita;
Questy;

7 poziom:
No cóż, nadal zabijamy żuki.
Uwagi;
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

8 poziom:
Mamy jakieś tam EQ, więc idziemy na jelenie.
Uwagi; Jelenie są poza wioską.
Questy;

9 pozom:
Kupujemy nowe EQ, expimy na jeleniach.
Uwagi; Zacznij wybierać się w podróż i uciekaj z wioski.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

10 poziom:
Gotowy/a? To idziemy na szare wilki.
Uwagi; Musisz mieć dobre EQ.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

11 poziom:
Wybieramy się do Ithan i Torneg robić questy.
Uwagi; Musimy znać drogę.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;
Teleport do Ithan (10 lvl) – płacimy 1k złota i dostajemy 309 expa.
Zabić szczury zza domu Unila (11 lvl) – zleca prawy strażnik przy bramie. Zabij: Szczur* (0/5) - 393 expa, 700 złota i pierścień szczurołapa.
Wykonaj prace gospodarcze dla Idalii z Torneg (10 lvl) – napełnij wiadro wodą > wieśniak przy studni – odszukaj Krasulę i daj jej pić – wróć do babci i do Krasuli, by ją wydoić – z mlekiem do babci, a potem do kota, by się napił – dostaniemy ~928 expa i skórzane rękawice siły.
Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg - porozmawiaj z Lidią (przy fontannie) (10 lvl) – odszukaj Dena – jest za rzeką w Torneg – wróc do Lidi „...zmień zachowanie...” – da chustkę i mamy wrócić do Dena – „...kocha i się zmieni...” dostaniemy hełm – i wracamy do Lidii – dostaniemy perłę i 1001 expa i 20 złota.

12 poziom:
Idź do groty w Zniszczonym Opactwie (południowy-wschód)
Uwagi; Musimy sobie kupić dobre EQ.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

13 poziom:
Idziemy expić na miśki (16 poziom).
Uwagi; Jest ich sporo w Orlej Grani i Niedźwiedzim Uskoku.
Questy;

14 poziom:
Dalej expimy na niedźwiedziach, ale staramy się dedać pancerniki z 16/19 lvlem.
Uwagi; Kupujemy nowe EQ.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

15 poziom:
Idziemy na nieumarłych, jak dajemy radę.
Uwagi; Musimy mieć b.db EQ na 15 poziom!
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

16 poziom:
Expimy na nieumarłych.
Uwagi; Musimy iść wcześnie rano lub późno wieczorem.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

17 poziom:
Nadal nieumarli.
Uwagi; Musisz mieć sporo mixów.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

18 poziom:
Idziemy do Eder na demony (22,23 lvl).
Uwagi; Tylko walka turowa. Mixy kupimy w Eder u (podamy).
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

19 poziom:
Dalej demony.
Uwagi; Musimy mieć mnóstwo mixów oraz około 50k na nie.
Questy;

20 poziom:
Nadal demony.
Uwagi; Zgrupuj się z kimś o swoim lvlu. Szybciej pójdzie.
Questy;

21 poziom:
Exp na demonach.
Uwagi; Możesz pakować manatki.
Questy;

22 poziom:
Przenosimy się za Karka-Han, a mianowicie na Zulusy.
Uwagi; Kupcie 2 torby, które mają po 10 miejsc, bo braknie na mixy.
Questy;

23 poziom:
Nadal Zulusy/Mulusy.
Uwagi; Mixy musisz mieć leczące 850 z Mythar.
Questy;

24 poziom:
Mulusy/Zulusy.
Uwagi; Przygotuj się na zmianę środowiska.
Questy;

25 poziom:
No i idziemy na Gobliny. Gobliny są w Lesie Goblinów.
Uwagi; Weź osobę do grupy, bo gobliny to elity.
Questy;

26 poziom:
Nadal Gobliny.
Uwagi; Gobliny są często wybijane.
Questy;

27 poziom:
Gobliny, ale jedna zmianka, możesz sam/a expić.
Uwagi; Chcesz sam/a bić? Weź grupkę przyjaciół, proś o pvp, a oni padną.
Questy;

28 poziom:
Nadal gobliny.
Uwagi; Exp, exp.
Questy;

29 poziom:
No i się przenosimy. Idziemy na Ghule.
Uwagi; Idź w grp.
Questy;

30 poziom:
Nadal exp na Ghulach.
Uwagi; Idź sam.
Questy;

31 poziom:
Exp, exp.. Ghule.
Uwagi; Bij grupy.
Questy;

32 poziom:
Zmieniamy miejsce expa. Idziemy pod Ithan na orki!
Uwagi; Weź kogoś do grupy.
Questy;

33 poziom:
Orki, nadal w grupie.
Uwagi; Uważaj na orki 46 i 46 (grupa).
Questy;

34 poziom:
Orki dedaj już sam.
Uwagi; Zacznij się pakować.
Questy;

35 poziom:
Przenosimy się na warany/gnomy.
Uwagi; Warany są za Eder, a gnomy są przy Mythar.
Questy;

36 poziom:
Gnomy i warany.
Uwagi; Masz blisko do Mythar. Kup mixy.
Questy;


37 poziom:
Exp na samych gnomach.
Uwagi; Jeśli chcesz, to stój na elicie (nazwa).
Questy;

38 poziom:
Gnomy.
Uwagi; Musisz mieć sporo kasy.
Questy;

39 poziom:
Ostatni poziom expienia na gnomach.
Uwagi; Kup mnóstwo mixów, lecimy gdzie indziej.
Questy;

40 poziom:
Znów zawitaliśmy mapki pod Ithan. Tym razem wybieramy się na kobry/ harpie.
Uwagi; Polecamy wziąć kogoś do grupy.
Questy;


41 poziom:
Podedaj kobry/grzechotniki, ale już sam.
Uwagi; Uważaj na dedaczy.
Questy;


42 poziom:
Nadal kobry i grzechotniki.
Uwagi; Weź osobę broniącą cię.
Questy;


43 poziom:
Idź na harpie w grupie.
Uwagi; Weźcie jedną osobę z wysokim poziomem.
Questy;


44 poziom:
Orły, olbrzymy, tygrysy śnieżne.
Uwagi; Oczywiście w grupie.
Questy;


45 poziom:
Orły/olbrzymy.
Uwagi; Grupa.
Questy;


46 poziom:
Galarety w Zapomnianym Szlaku.
Uwagi; Weź osobę z lvlem bliskim twojego i jedną broniącą.
Questy;


47 poziom:
Galarety.
Uwagi; Osoba broniąca potrzebna będzie.
Questy;


48 poziom:
Przenosimy się na Koboldy, są niedaleko Nithal.
Uwagi; Idź w grupie.
Questy;


49 poziom:
Oczywiście koboldy.
Uwagi; Idź sam.
Questy;


50 poziom:
Idź na koboldy, ale sam!
Uwagi; Musi być ktoś, kto wybija grupy.
-----------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieje ze sie podoba :)


Komentarze

Pozostałe artykuły

  • Wywiad z Mezoarem sar Selu

    Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=224420 Hacku: Witaj! Dziękuję, że zgodziłeś się na udzi...

  • Wywiad z Darazatem

    Wywiad z Darazatem lipko111: Dziękuję, że zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiadu, jak się z tym c...

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania