Wywiad z Filozofem wiejskim

Autor: Shyller

Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=912976


Riggy: Oczywiście dziękuję, że zechciałeś porozmawiać ze mną. Zacznę od częstego pytania. Kim jesteś poza Margonem?

Filozof wiejski: W życiu codziennym jestem zwykłym (przynajmniej trochę) uczniem gimnazjum. Mam na imię Kuba. Interesuję się informatyką (aktualnie pracuję nad kolejną wersją klikera). W wolnym czasie można mnie spotkać także i na basenie


Riggy: Czyli gra jest rozrywką po ciężkich godzinach w szkole?

Filozof wiejski: Tak. Zawsze lepiej zrelaksować się z przyjaciółmi takimi jak Europeus, Miła Dziewczynka, Cassiana niż się grzecznie uczyć :). Khazalid mimo funkcji, której sprawuje kojarzy mi się przyjaciółmi i ciekawymi rozmowami :).


Riggy: Wspomniałeś o Klikerze. Skąd pomysł na reaktywację?

Filozof wiejski: A czemu nie? Spotkałem się z ciekawym projektem z równie ciekawym twórcą, postanowiliśmy poświęcić wiele godzin (a przynajmniej minut) iiii... Stałem się jego adminem :).


Riggy: Z Uhutafem tworzysz grę. Czy oprócz tego byliście przyjaciółmi już wcześniej, czy połączył Was Kliker?

Filozof wiejski: Wszystko zaczęło się wtedy kiedy Kliker jeszcze należał do Reddiusa w tamtym roku. Była to sprawa związana z Margonem - chodziło o tworzenie dodatków na mój świat oraz o komunikacje ze starszym adminem Khazalid - Nottem :). Miał on jeszcze więcej problemów z komputerem niż ja :)! Zazwyczaj komunikował się nie bezpośrednio ze mną, ale przez jakiegoś kolegę. Uhutaf był tym jakimś kolegą :).


Riggy: Rozumiem. Jesteś administratorem świata prywatnego - co się z tym wiąże? Nie żałujesz decyzji o założeniu świata?

Filozof wiejski: Z założeniem świata prywatnego wiążą się gracze (dla tych, którzy nie wiedzą to są to takie złe potworki, które mają własne umysł pracujące nad zniszczeniem regulaminu). Mimo wszystko jestem zadowolony z założenia Khazalid. Czasami tylko żałuje, że około 30% wszystkich początkowych graczy zawiodłem...


Riggy: Dlaczego? Co się stało?

Filozof wiejski: Świat Khazalid wedle zamysłów Notta miał być światem klimatycznym. Ja miałem dostać jedno z miast (Tuzmer) za stworzenie miasta odróżniające pomysł Notta (nie wszystko da się załatwić klimatem, o niektórych rzeczach trzeba opowiedzieć bez klimatu). Nott odszedł z Khazalid. Ja nie byłem w stanie prowadzić sesji (spróbowałem skończyło się na tym, że nikt na to nie przyszedł ;)). Te 30% graczy odeszło i ja wprowadziłem teraźniejszy - nieklimatyczny porządek.


Riggy: To przykre, ale z pewnością ciężko samemu rozporządzać całym światem. Przejdźmy do następnego pytania. W grze nosisz kilka nicków: Dolido, kubciol, Filozof wiejski - to te bardziej znane. Skąd pomysły na wszystkie te pseudonimy?

Filozof wiejski: Żaden nick nie był mojego autorstwa :). Dolido był dziełem generatora, kubciol był pomysłem Notta (tak tego samego założyciela :)). Nie wiem jak wpadł na ten pomysł :). Jest on genialny :)! W Margonem mam nick kubciol i większość graczy mówi na mnie Kuba, w rzeczywistości nazywam się Kuba a wszyscy mówią na mnie kubciol :). Filozof należy do Wuefisty. Jak widać bardziej powinien zająć się językiem polskim niż wuefem :).


Riggy: Jesteś założycielem dwuosobowego klanu "Dusze Jesze". Co ma oznaczać ta nazwa? Dlaczego akurat "jesze"?

Filozof wiejski: Wszystko zaczęło się od... Tarhuny! Tam spotkałem kilka chodzących słowników ortograficznych z "Jerzami". Później spotkałem się z kolejnymi błędami, w których "rz" było zastępowane sz. Później już momentalnie powstały Dusze Jesze, Jerze, Jeże oraz Jesze :).


Riggy: Jak zaczęła się Twoja przygoda z Margonem?

Filozof wiejski: Spotkałem się z Margonem jeszcze na świetlicy. Wtedy kiedy moja przygoda się zaczynała to praktycznie każdy mój przyjaciel czy kolega grał w to ;P. Głupio byłoby nie zacząć ;P.


Riggy: Co trzyma Cię tutaj do dnia dzisiejszego?

Filozof wiejski: Przyjaciele oraz sam Khazalid. Miałbym z tym skończyć po tak długiej pracy?


Riggy: Jak oceniasz rozwój Margonem? W końcu obserwujesz wszystko już od niemal ośmiuset dni.

Filozof wiejski: Rozwój Margonem obserwuje od jeszcze dłuższego czasu - to nie jest moje pierwsze konto. Najgorszą decyzją administracji uważam za niestworzenie serwera ze SS. Mógłbym wtedy ocenić sprawiedliwie rozwój do przyzwyczajenia. Teraz źle oceniam rozwój ponieważ nikt z administracji nie pamięta o "starych wyjadaczach".


Riggy: A jeśli chodzi o grafiki w grze? Większość z nich już się zmieniła.

Filozof wiejski: Ogółem podobają mi się grafiki chociaż niektóre z nich zasługują na nazwę minimum "nieprzemyślane". Przykładowo Wirsyn; posiada grafikę spadającego kapelusza. Czy to jest możliwe by kapelusz spadał co ściśle określony czas dokładnie tak samo?


Riggy: Co sądzisz o Administracji gry?

Filozof wiejski: Lubię ją. Z Xentisem mogłem swobodnie powymieniać zdanie na temat wszystkich adminów mojego świata. Innych nie znam na tyle dobrze by o nich opowiadać :).


Riggy: Ok. Jak lubisz spędzać czas w grze? Forum, zadania, expienie?

Filozof wiejski: Zapomniałeś dodać do tego znęcanie się nad graczami ! :) Uwielbiam chodzić po mapkach, porobić questy (nie koniecznie te od Sandariela) i troszkę poexpić. Nie lubię przez to systemu przyznawania wyczerpania na światach prywatnych. ak dla mnie powinni zrobić połowę wyczerpania za połowę SŁ. Nie lubię za bardzo expić :).


Riggy: A pogawędki w Ithan?

Filozof wiejski: Dla mnie questy i expienie jest równoznaczne z pogawędkami :P. Wszystko na raz albo nic :).


Riggy: Ciekawy pomysł. ^^ Masz jakieś plany lub marzenia na najbliższą przyszłość? Zarówno w grze jak i w swoim nastoletnim życiu.

Filozof wiejski:: W grze chciałbym spotkać Thinkera i powiedzieć mu wprost: PA ma ograniczone możliwości. Jeżeli chcesz to zorganizuję składkę na kolejne 5000sł ale daj mi świat edytor, by z niezgrabnych dodatków zrobić prawdziwe eventy. Świata realnego nie zdradzę :). Myślę, że moje marzenia są na tyle typowe dla osób w moim wieku, że nie muszę o nich wspominać :).


Riggy: Hmm, ok. To już wszystko o co chciałem zapytać. Dziękuję Ci serdecznie za poświęcony czas. Może w końcu spotkać Thinkera. :)

Filozof wiejski: Oby :). Ja również dziękuję za wywiad :)


Komentarze

Pozostałe artykuły

  • Wywiad z Mezoarem sar Selu

    Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=224420 Hacku: Witaj! Dziękuję, że zgodziłeś się na udzi...

  • Wywiad z Darazatem

    Wywiad z Darazatem lipko111: Dziękuję, że zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiadu, jak się z tym c...

  • Wywiad z Hurinem

    Nerth: www.margonem.pl/?task=profile&id=3568959 - Kontakt kontakt@msvm.pl lub GG: 33939625 Hurin...

  • Wywiad z Sherkanem

    Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=2929228 Hacku: Kim jesteś w życiu codziennym? Opowiedz ...

  • Wywiad z Hiobem

    Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=2003476 Riggy: Hej! Dzięki, że zgodziłeś się ze mną po...

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania