Życie w Margonem cz. 1

Autor: kama1

W krainie Margonem właśnie wstawał ranek. Nagle Arhenius podczas codziennego spaceru zobaczył coś dziwnego. W krzakach Arhenius wyczuł woń zgnilizny. Podszedł do krzaków i oniemiał. W krzakach leżało ciało. Nie dawało oznak życia, lecz ponieważ Arhenius był magiem ze zdolnościami leczącymi zabrał ciało do wioski by pomóc mu w wyleczeniu ran i nie pozwolić na śmierć. Gdy przyglądał się rozszarpanemu ciału, okazało się, że jest to ciało kobiety w młodym wieku. Po dotarciu do wioski Arhenius wyleczył trupa, opatrzył jego rany i poczekał przy niej aż się ocknie. Gdy dziewczyna obudziła się Arhenius postanowił z nią porozmawiać.
- Witaj jestem Arhenius, to ja rządzę tą wioską. Jak masz na imię i skąd się tu wzięłaś?
- Nie wiem jak tu trafiłam lecz pamiętam że nazywam się Luxorka. A jak nazywa się ta osada?
- To Szamańska Osada, a skoro tu trafiłaś twoim przeznaczeniem jest zostać wielkim magiem.
- A jak mogę tu na siebie zarobić?
- To proste. W całym Margonem znajdują się ludzie potrzebujący twojej pomocy, nawet w naszej osadzie kilku takich spotkasz. A czy czujesz się już lepiej?
- Tak zdecydowanie, ale chyba już pora wyruszać.
- Dobrze, żegnaj. Jeśli będziesz miała więcej pytań porozmawiaj z Multinią, znajduje się przed tym domem.
- Dobrze zapamiętam. A teraz żegnaj Arheniusie. Wyruszam ku przygodzie!
***
Na razie tylko tyle mojej twórczości związanej z Margonem. Ogólnie będzie to seria przedstawiająca granie w Margonem od barwnej strony. Mam nadzieję że wam się spodoba. Co jakiś czas będą nowe odcinki.


Komentarze

Pozostałe artykuły

  • Wywiad z Mezoarem sar Selu

    Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=224420 Hacku: Witaj! Dziękuję, że zgodziłeś się na udzi...

  • Wywiad z Darazatem

    Wywiad z Darazatem lipko111: Dziękuję, że zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiadu, jak się z tym c...

  • Wywiad z Hurinem

    Nerth: www.margonem.pl/?task=profile&id=3568959 - Kontakt kontakt@msvm.pl lub GG: 33939625 Hurin...

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania