Życie w Margonem cz. 3

Autor: kama1

Niedługo po spotkaniu z Thinkerem zaczęło się ściemniać. Luxorka postanowiła pójść do namiotu w którym się obudziła gdy po raz pierwszy trafiła do Szamańskiej Osady. Stróżująca pielęgniarka mile przyjęła naszą bohaterkę i niedługo potem Luxorka zasnęła. Około godziny drugiej nad ranem coś obudziło ją. Na początku nie wiedziała co to za dziwne odgłosy, lecz gdy się dobudziła i wyszła z namiotu zrozumiała: magowie z Osady walczyli z olbrzymimi szerszeniami. Luxorka przebiegła przez centralną część wioski i odbiegła na bezpieczną odległość od napastników. Pod jednym z drzew ujrzała płaczącą dziewczynkę. Krzyczała w jakimś niezrozumiałym języku, lecz nikt jej nie odpowiadał.
- Uspokój się mała, nic ci nie będzie. Chodź zabiorę cię do domu.
Dziewczynka podniosła głowę i spojrzała łkającymi oczkami na Luxorkę.
- M-m-mój t-tatuś o-on n-n-nas o-obroni!
Pół szlochem a pół krzykiem odparła dziewczynka. Luxorka wiedziała co robić. Złapała dziewczynkę, podniosła ją i pobiegła do bezpiecznej chatki Fanii, do której miała bezgraniczny wstęp po wypędzeniu myszy z jej piwnicy. Zrobiła dziecku ciepłą herbatę i ponowiła pytanie:
- Więc jak masz na imię?
- J-jerka. Mój tatuś ci p-podziękuje za t-to.
Wciąż jąkając się odparła dziewczynka.
- A więc Jerko, niestety musimy tutaj przenocować.
Po tych słowach Luxorka położyła Jerkę do łóżka i zgasiła świecę.


Komentarze

Pozostałe artykuły

  • Wywiad z Mezoarem sar Selu

    Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=224420 Hacku: Witaj! Dziękuję, że zgodziłeś się na udzi...

  • Wywiad z Darazatem

    Wywiad z Darazatem lipko111: Dziękuję, że zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiadu, jak się z tym c...

  • Wywiad z Hurinem

    Nerth: www.margonem.pl/?task=profile&id=3568959 - Kontakt kontakt@msvm.pl lub GG: 33939625 Hurin...

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania