Życie w Margonem cz. 5

Autor: kama1

Luxorka szła właśnie w stronę granicy wioski gdy nagle zza krzaków wyskoczył nieznajomy mężczyzna. Miał brudne, stare szaty i rozczochraną czuprynę.
- Koniec świata jest bliski! Uciekaj póki możesz!
Krzyczał dziwny człowiek. Przez pewien czas Luxorka ignorowała głośne krzyki o "końcu świata", lecz w końcu odwróciła się i głośno wypowiedziała słowa: "precz szaleńcze" po czym udeżyła mężczyznę w brzuch. Z jego ust wyleciało coś dziwnego. Nie była to ani para, ani krew ani nic znanego Luxorce. Lecz było to coś o czym ona nie wiedziała - mroczna moc o której mówił szaleniec. Ponieważ niedługo miało się ściemnić, Luxorka dobiegła do granicy dzielącej Szamańską Osadę i Zatopiony Szczyt, po czym oniemiała. Zobaczyła, że za granicą z nieba sypie się dziwny, biały pył. Podeszła do strażnika by z nim porozmawiać o tych dziwnych wydarzeniach. Dowiedziała się wtedy, że jest początek zimy, a dziwny pył to śnieg.
- Ale dlaczego tutaj nie pada?
- W naszej wiosce działa zaklęcie ocieplające. To ta żółta maź na granicy.
Wskazał wtedy coś w rodzaju żółtawej ściany.
- To dlatego, że każda klasa ma swój rodzaj "ocieplacza". Wojownicy i paladyni są bardzo wytrzymali, a łowcy, tropiciele i tancerze ostrzy mają ciepłe skóry. Dlatego my mamy to.
Po rozmowie ze strażnikiem Luxorka przeszła przez galaretowatą osłonę i wznowiła poszukiwania Rioko.


Komentarze

Pozostałe artykuły

  • Wywiad z Mezoarem sar Selu

    Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=224420 Hacku: Witaj! Dziękuję, że zgodziłeś się na udzi...

  • Wywiad z Darazatem

    Wywiad z Darazatem lipko111: Dziękuję, że zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiadu, jak się z tym c...

  • Wywiad z Hurinem

    Nerth: www.margonem.pl/?task=profile&id=3568959 - Kontakt kontakt@msvm.pl lub GG: 33939625 Hurin...

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania