Spis oraz opisy wysp!

Autor: shirotana

Witajcie
W tym poradniku przedstawię wam spis i opis wysp.
Na wstępie przedstawię informacje ogólne nt. wysp. Wyspa jest to lokacja, na którą można popłynąć za niewielką opłatą. Aby wyruszyć w rejs idziemy do Kapitana Fork la Rush - Port Tuzmer (78,48). Koszt wypłynięcia na wyspę jest inny zależnie od każdej innej wyspy. Ceny wahają się między 50k, a 300k. Podczas wypłynięcia na każdą wyspę niestety zdarzają się także Sztormy i Ataki Latającego Holendra
Sztorm – po prostu giniemy, tracimy pieniądze które daliśmy kapitanowi jako opłatę za rejs. Trafiamy do Tuzmer, a tam po odczekaniu ‘deda’ możemy ponownie iść do Kapitana i płynąć na daną wyspę.
Ataki Latającego Holendra – trafiamy na statek, na którym musimy pokonać kilka szkieletów (lvl mają zależnie od wyspy na jaką płyniemy). Po uporaniu się z nimi idziemy do kapitana, u którego mamy do wyboru: wrócić do Portu Tuzmer lub płynąć na wyspę, na którą chcieliśmy wyruszyć.



Teraz coś, na co zapewne najbardziej oczekujecie, czyli opis każdej wyspy. No to jedziemy

Archipelag Bremus An

Cena wejścia: 50k
Wymagany level: 75
Opis wyspy: Ta wyspa jest specyficzna i całkiem inna od reszty. Cel na większości z nich to po prostu exp. Tutaj większość graczy płynie po to, aby wydobywać itemy z muszli. Muszle znajdują się na kordach:
43.27 , 22.12 , 63.8 , 79.11 , 88.23 , 88.36 , 81.48 , 73.57 , 89.15 , 71.27 , 53.53 , 33.53 , 23.49 , 14.42 , 22.39


Na wyspie znajdują się także potwory, takie jak:
- Krab Pustelnik - 123 lvl
- Krab Wełnistoszczypcy – 121 lvl
- Ośmiornice - 82 lvl, 85 lvl
- Kałamarnice - 87 lvl, 88 lvl

UWAGA! Podczas otwierania muszli jest szansa, że broń się połamie. Można ją naprawić u Kowal Kalpus (6,7) – Tuzmer -> Warsztat kowala Kalpusa (35,47). Polecam kupować bronie na pierwszy level, żeby nie biegać co chwilę i naprawiać nasz sprzęt
2 UWAGA! Podczas otwierania muszli można także złapać klątwę. Trwa ona pół godziny i odejmuje trochę statystyk.

3 UWAGA! Muszle respią się około 13minut

Na ośmiornicach i kałamarnicach można nawet trochę podexpić



Wyspa Rem

Cena wejścia: 50k
Wymagany level: 110
Opis wyspy: Jest to dość duża wyspa, jednak nie znajduje się tam prawie nic pożytecznego. Spotkamy tam wiele krabów, jednak poza nimi nic tam nie ma. Polecam popłynięcie na tą wyspę podczas robienia questa "Zdobądź klucz otwierający szatnię w łaźni położonej w Tuzmer" (116lvl) w którym musimy zabić dziesięć Krabów wełnistoszczypcych.
Krab pustelnik - 124lvl




Magradit

Cena wejścia: 100k
Wymagany level: 100
Opis wyspy: Jest to doskonałe expowisko dla graczy z poziomem 117-124. Są potwory takie jak:
- Skorpiony
- Ifryty
- Feniksy
- Marid

Na wyspie jest także jeden NPC, Raszpla Berkona, z którą będziemy musieli zagadać, jeśli chcemy wykonać zadania:
- Klątwa załogi kapitana Cooka (132 lvl)
- Zadanie z gołąbkiem (150 lvl)
- Odnajdź syrenę w której zakochał się Posępny Syreneusz (173 lvl)



Wyspa Wraków

Cena wejścia: 50k
Wymagany level: 110
Opis wyspy: Zaraz po wyżej przedstawionym Magradit na exp można iść tutaj. Jest to znakomite expowisko dla graczy o levelach 123-130. Są tu potwory takie jak:

Potępiony łowca - 127 lvl

Przeklęty szkielet - 128 lvl

Szkielet Bosmana - 130 lvl

Jest tu także NPC, Kapitan Cook (53,5), który zleca zadanie dla graczy z przynajmniej 132 poziomem doświadczenia - "Klątwa załogi kapitana Cooka".





Wyspa Caneum

Cena wejścia: 150k
Wymagany level: 120
Opis wyspy: Exp tam, moim zdaniem jest bardzo słaby, jednak znajdują się tam potwory, które mają bardzo dobre loty. Można z nich wylotać hera i miksy, które mogą przydać się nam do expienia gdzieś indziej. Na wyspie są także wiry, dialogując z nimi można wejść w mapki, na których także są potwory.
Potwory znajdujące się na wyspie:
Zbrojny gliniany golem - 138 lvl

Demiurg argilla - 142 lvl

Gliniany golem fechmistrz - 146 lvl

Demiurg cretula - 152 lvl





Wyspa Ingotia

Cena wejścia: 300k
Wymagany level: 150
Opis wyspy: Kolejne świetne expowisko! Każdy z poziomem 150-165 natychmiast powinien się tam udać. Jest to bardzo duża wyspa, w której jest mnóstwo jaskiń. Znajdują się tam potwory znane jako Rogogłowi. Z elit, których jest tam dosyć dużo można zdobyć ciekawe rzeczy.

UWAGA! Zwykłe itemki, które lotają z rogogłowych (Błękitna ochrona byka,Ornamentowa zbroja pokoju, Szerokie ostrze sprawiedliwości oraz Strużynkowy tasak) są potrzebne do questa dziennego z nithal (162-180lvl)

Na końcu wyspy znajduje się e2 - Borgoros Garamir III. Droga do niego jest dość długa i ciężka, więc podam jak kolejno przechodzić przez mapki:
Wyspa Ingotia - południe -> Jaskinia Rogogłowych - aula -> Sala Nici Ocalenia p.6 -> Sala Białego Byka p.5 -> Jaskinia Rogogłowych - aula -> Sala Żądzy p.5 -> Komora Opuszczonych p.3 -> Jaskinia Rogogłowych - aula -> Komnata Wygnańców p.3 -> Jaskinia Rogogłowych p.2 -> Jaskinia Rogogłowych - aula -> Jaskinia Rogogłowych p.1 - wyjście -> Wyspa Ingotia - północ.






NA KONIEC WAŻNE INFORMACJE
1. Za każdą pomoc, literówkę czy jakąkolwiek inną moją pomyłkę daję plusy.
2. Proszę was także o pomoc jeśli chodzi o numerki z e/e2 które zawarte są w poradniku. Chciałbym także poprosić o numerki rzeczy bez ulepszeń, pełnych itp. Tradycyjnie - będą plusy
3. Do tematu wykorzystałem inne tematy, w celu znalezienia numerków do danej e/e2, a także innych informacji.
4. Tematu o wyspach w 100% nie ma na forum, więc mi tu nie pisać, że to plagiat


Komentarze

Pozostałe artykuły

  • Wywiad z Mezoarem sar Selu

    Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=224420 Hacku: Witaj! Dziękuję, że zgodziłeś się na udzi...

  • Wywiad z Darazatem

    Wywiad z Darazatem lipko111: Dziękuję, że zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiadu, jak się z tym c...

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania