Jak dojść do Ograbar-dun

Autor: malej

Sposób pierwszy :
Zacznijmy od Sosnowego odludzia (to droga trudniejsza bo trzeba pokonać Impy)
Wejście do jaskini znajduje się w sosnowym 61,14

Wchodzimy do środka. Znajdujemy się w Podziemnych Rozpadlinach p.2. Kierujemy się niżej mijając lub tłukąc pokątniki (pająki z poziomami 53-56), jesli ktoś po drodze chce zarobić parę groszy polecam zbieranie grzybów, niektóre szczególnie te do zadanek schodzą na aukcji za często niemałe pieniądze. możemy znaleźć tu także plastry miodów (leczą 1k hp). Przed wejściem do następnej lokacji trzeba też wykończyć kilka pszczół.

Schodzimy do Podziemne Rozpadliny p.3. Podobnie jak poprzednio trzeba załatwić pszczoły. Przy wejściu grupka 5 owadów. Dalej pojawiają się Wermonty. Grupki mieszane z pszczołami poziomy 51-64, jeszcze niżej mamy grupki Impów z poziomem 88.

W lewym dolnym rogu mapki mamy wejście do Ochnowa Pieczara p.4 - sala 2 - wchodzimy. Tutaj na drodze staną nam wermonty wraz z impami. kirujemy się korytarzem w dół i na lewo. Od zachodniej strony lokacji znajdujemy wejście do sali 1. Wchodzimy.

Znajdujemy się w Ochnowa Pieczara p.4 - sala 1. Zwinnie omijamy lub też pokonujemy wermonty i impy, po drodze można zbierać grzybki. W lokacji znajduje się tylko 1 wejście na 22,38. Strzeże go grupka wermont i 2x demilisz (lvl 68). Schodzimy niżej.

Znajdujemy się w Kopalnia Thudul-ultok p.4 - sala 1 Od razu kierujemy się w dół lokacji mijając grupki demiliszów. Droga prosta niemal jak strzała.

Schodzimy do Kopalnia Thudul-ultok p.4 - sala 2. Podobnie jak poprzednio droga jest łatwa, dodatkowo sprawę ułatwiają nam tory po których mkniemy mijając stworki znane z poprzedniej lokacji. Nie unikniemy konfrontacji bowiem jedynego przejścia nad przepaścią strzeże grupa demiliszów, pokonujemy je i mkniemy na sam dół lokacji. Skręcamy w prawo, włazimy na schodki i przesmykiem kierujemy sie w prawy dolny róg lokacji. Na pozycji 39.84 znajdujemy wejście do kolejnej mapki.

Jesteśmy w Chodniki Erebeth p.4 - sala 2. Idziemy cały czas ukosem dół -prawo. W prawym dolnym rogu 60,38 znajdujemy wejście do Ograbar-dun


Sposób drugi:
(droga z ominięciem Impów)

Oto droga gdzie z impami walczyć nie musimy. Tak więc zacznijmy od Sosnowe Odludzie.
Wejście do jaskini znajduje się na 33.56. Wchodzimy do środka, mijając dwie pumy strzegące wejścia.

Znajdujemy się w Rachimowa Jaskinia p.3. Idziemy wąskim korytarzykiem pokonując grupki Pokątników. Nasze wejście znajduje się w lewym dolnym rogu mapki na pozycji 12,59.

Rachimowa Jaskinia p.4 - spotkamy tutaj grupki lub pojedyńcze Wermonty. Możemy znaleźć także grzybki, można je zbierać. Nie można się tu zgubić. Staramy się trzymać góry, idąc cały czas w lewo a później w dół. Nasze wejście znajduje się w lewym dolnym rogu mapki 4,35 - oczywiście wchodzimy.

Rachimowa Jaskinia p.4 - przepaście, podobnie jak w poprzedniej lokacji spotkamy tu tylko grzybki i wermonty. Wszystko jedno czy pójdziemy teraz w lewo czy prawo ponieważ droga i tak zatacza krąg i zbiega się znów przy dość szerokich schodkach. Schodzimy nimi i kierujemy się w prawy dolny róg mapki na pozycję 27,94.

Wchodzimy do Wąski chodnik p.4. Tutaj nam szybko idzie, kierujemy się w dół i cały czas dołem idziemy do końca korytarzyka, mordując po drodze złośliwe wermonty. Nasze wejście jest na 53,5

Smyk i już jesteśmy w Chodniki Erebeth p.4 - sala 1.
Dla urozmaicenia prócz wermontów napotykamy tutaj grupki demiliszów. Sam krajobraz także się nieco zmienia, pojawiają się tory i wagoniki górnicze. My kierujemy się ku wschodniej ścianie 59.26

Jesteśmy w Chodniki Erebeth p.4 - sala 2 Już krok dzieli nas od naszego celu. Mamy jeszcze jednak po drodze do pokonania kilka grupek demiliszów. Wejście do miasta krasnali mamy na pozycji 60,38


Komentarze

Pozostałe artykuły

  • Wywiad z Mezoarem sar Selu

    Profil: www.margonem.pl/?task=profile&id=224420 Hacku: Witaj! Dziękuję, że zgodziłeś się na udzi...

  • Wywiad z Darazatem

    Wywiad z Darazatem lipko111: Dziękuję, że zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiadu, jak się z tym c...