Sekret źródła złota Krynii Lufis (80 lvl)
Odnośniki:
Szczęśliwy talizman III Szczęście giermka Wino różowe Klucz do piwnicy Krynii Lufis

Opis
Autorzy: Zea
Autor: Zea
Data dodania: 2011-07-21 13:47:03
Zatwierdził: Zea

[początek u Hektora ] – „Zbierz plotki na temat Krynii Lufis” – udajemy się do Lukrecji, nithalskiej plotkareczki – „dowiedziałeś się, że jednak kupuje kryształy w Gildii Kupców. Hektor nie był z tobą szczery do końca” – wracamy do Hektora, a ten nas wysyła po więcej informacji na temat Krynii – idziemy do kamienicy Cecyli (pani jest na trzecim piętrze) – po rozmowie wracamy do Hektora [uwaga! Wybranie odpowiedzi: „Poszedłbym na bezczela, zaraz po zjedzeniu sutego obiadu. Pozdrowiłbym strażników, charknął i splunął im pod nogi” zakończy questa i zyskamy tylko 20k expa – należy „iśc nocą” - podobno nie należy też deptać mrówek] – teraz idziemy do jednego ze strażników, którzy pilnują wejścia do/z Podgrodzia Nithal – na trzeźwo nic nam nie powie, ale tuż obok jest karczma – kupujemy różowe winko – okazuje się, że strażnikowi zdarza się czasem zmrużyć oko w nocy, idziemy poinformować o tym Hektora – „Wyrusz do Podgrodzia Nithal i zbierz informacje pochodzące z legend i opowieści” – idziemy do podgrodzieńskiego „Zajazdu Pod Tęczowym Żukiem” i wysłuchujemy legendy (z niej dowiemy się o miejscu skąd można wziąć złoto – więc należy to sobie z tej legendy wychwycić) o pastuszku i królewnie po czym wracamy do Hektora – teraz należy przynieść złoto Hektorowi z miejsca o którym była mowa w legendzie – następnie: „Kup od Krynii najtańszy naszyjnik i zleć Nitrusowi porównanie złota z tym, które zdobyłeś” – no to idziemy do Krynii (ma swoją kamienicę w Nithal) po naszyjnik (Szczęście giermka), a następnie do alchemika Nitrusa (również ma swoją kamienicę w Nithal) – płacimy 20k złota oraz tracimy jedną sztabkę i czekamy (albowiem złoto musi wystygnąć – więc ciut to trwa) – i okazuje się, że jedna sztabka to za mało więc dajemy drugą – z wnioskami z analizy wracamy do Hektora – znowu mamy się rozejrzeć, teraz koło kamienicy Krynii – wchodzimy do kamienicy obok i rozmawiamy z Tamenem (na p.1), dowiadujemy się że Krynii nie było parę dni – następnie idziemy do kamienicy Nandraroka i rozmawiamy z właścicielem – nie może on spać w nocy przez hałas – idziemy więc do pani Lufis – i mamy wybór:
- nagroda od Krynii (569k expa, 200k złota, 20 PH i klucz do piwnicy Krynii)
- nagroda od Hektora za odkrycie sekretu.– 569k expa, 100k złota i szczęśliwy talizman III

Komentarze (24)
Strony: 123
Dodaj komentarz
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze
© 2008-2014 eMargo.pl wszystkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie ippx.pl
CMS (PHP, MySQL, jQuery) absflg

Margonem jest własnością Garmory sp. z o.o. Jedyną oryginalną stroną gry jest margonem.pl. Właściciel strony nie gwarantuje poprawności i aktualności materiałów zawartych na stronie.

Najlepsza pizza w Przyszowicach Onkel Przyszowice

Cisco CCNA v5.0 correct answers Correct answers for CCNA v5

Blog o finansach, kredytach, bankowości online. Finansowe info o krefytach