Rozwiąż sprawę zamkniętych przejść do Katakumb. (70 lvl)
Odnośniki:
Klucz do katakumb Ciasto grzybowe Babka Laurynki Upoważnienie Netheralena Dziwny wytrych Porwane plany uniwersytetu

Opis
Autorzy: liksus
Autor: liksus
Data dodania: 2012-01-22 11:27:30
Zatwierdził: liksus

Quest rozpoczynamy u Pani Żubr. Rozmawiamy z nią o Katakumbach - wysyła nas do Netheralena. Po dobrze przeprowadzonej rozmowie dostajemy papier, upoważniający do wejscia do podziemi. Udajemy się do Pani Żubr, która ma nas wpuścić do Katakumb.. Okazuje się, iż klucz ukradł ktoś z przyjezdnych. Udajemy się do Klythe - dostajemy od niego radę, aby spróbować dostać się do katakumb przez uniwersytet. Wędrujemy do Gildii Wynalazców i rozmawiamy z Sarciusem, od którego udajemy się do Galileo w auli a potem Wintropa. Przyszedł czas na pójście do Tii Rumore, od której dowiadujemy się, iż Piliniusz moze coś wiedzieć, jednak nie zdradzi nic, jak nie dostanie w zamian ciasta grzybowego. Owe ciasto, możemy dostać w Podgrodziu Nithal. Piekierna Laurynka podaruje nam, jeśli przepędzimy Siunia, który zjada jej wypieki. Karamy chłopca i wracamy do Laurynki, po 15 minutach dostajemy Babke Laurynki, z którą udajemy sie do Tii Rumore, od której po paru minutach dostajemy Ciasto grzybowe. Udajemy się do Profesora Piliniusza, dajemy mu ciasto i odpowiadamy na 3 matematyczne zagadki. Udajemy się o Gildii teologów po mapę - którą ukradł Lagrim, potem porwał i wrzucił do dzbana, tak więc wyciągamy skrawki z pojemnika i wracamy do Profesora. Niewiele udaje mu się odczytać, jednak wiemy tyle, iż wejscie do podziemi znajduje się w budynku we wschodniej cześci miasta, udajemy się do domu Buddenbrooków i wchodzimy na piętro, gdzie zostajemy zamknieci. Rozmawiamy z dziećmi i podchodzimy do klatki gdzie dostajemy Dziwny wytrych. Wychodzimy z piętra i rozmawiamy z Drendą, przekonując ją, aby dała nam wejść do Katakumb. Hasło to "DHHK". Lądujemy w Katakumbach rozkoszy. Rozmawiamy z Guariną, rozmowę nam jednak przerywa jeden ze zbirów. Czekamy na powrót kobiety, a po powrocie opowiada nam o tym, co ją spotkało. Wyruszamy po Łom na końcu korytarza. Zaczepia nas zbir, któremu mówimy, że szukamy czegoś dla dziewczyny a potem zastraszamy go. Prowadzi nas do kryjówki Burga, gdzie zabijamy jego i jego obstawę. Po walce otrzymujemy Klucz do katakumb. Wychodzimy z Katakumb i wracamy do Klythe - mówimy, że Burg nie żyje. Następnie rozmawiamy z Netheralenem i mówimy o nieścisłości w prawie - otrzymujemy nagrodę.

Komentarze (76)
Strony: 12345678
Dodaj komentarz
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze
© 2008-2014 eMargo.pl wszystkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie ippx.pl
CMS (PHP, MySQL, jQuery) absflg

Margonem jest własnością Garmory sp. z o.o. Jedyną oryginalną stroną gry jest margonem.pl. Właściciel strony nie gwarantuje poprawności i aktualności materiałów zawartych na stronie.

Najlepsza pizza w Przyszowicach Onkel Przyszowice

Cisco CCNA v5.0 correct answers Correct answers for CCNA v5

Blog o finansach, kredytach, bankowości online. Finansowe info o krefytach