Kowal Kendal pomoże ci wkomponować magiczną smoczą łuskę w zbroję
Informacje:
- Quest zleca:
- Mapa: Kuźnia Kendala
- Wymagany poziom: 119
Nagrody:
- Doświadczenie: 1.8m
- Złoto: 0
- PH: 0
- Denary: 0
Powiązane przedmioty
Powiązane potwory
Powiązani NPC
BrakOpis
Potrzebna łuska pochodzi ze smoczego questa na 108 lvl - przynieś kowalowi odpowiednią zbroję z czerwonych orków ("Jeśli jesteś magiem lub tropicielem przynieś mi szatę orczego warlocka, jeśli jesteś wojownikiem lub paladynem dostarcz mi zbroję czerwonego orka, jeśli natomiast jesteś łowcą lub tancerzem ostrzy, to poproszę cię o płaszcz zmyślnego orka") - zdobądź dla Kendala płynne srebro (Nitrus w Nithal), sztabkę złota (dostaniemy u strażnika skarbca w Karka-han za 10k złota), diament (przemytnik Irwin Nithal lub minotaury) oraz kawałek platyny (do kupienia, za 50k, u Górnika Josufa - Przedmieścia Karka-han, szyb zachodni, p.4) - zaczekaj, aż Kendal skończy wykuwać zbroję (pobiera 250k za wykucie) - zabij: Moloch 0/15, Moloch wojownik 0/20, Moloch czarnoksiężnik 0/20, Moloch klucznik 0/5 [można je zabijać także grupowo] - przekaż kowalowi, że zabiłeś molochy i zanieś mu ich miecz (Trefny przebijacz - wypada z molochów) - zdobądź dla Kendala rubin w zamian za ten, który wtopił w twą zbroję.
Otrzymujemy zbroję na swoją profesję.
PS. jak informuje Xentis: "Wszyscy, którzy stracili łuskę smoka w rozmowie z Kendalem, powinni porozmawiać z pomocnikiem kowala"
Zanim rozpoczniemy zadanie powinniśmy przygotować "Smoczą łuskę", którą zdobędziemy z serii tzw. "Smoczych questów"(Smocze góry tuż obok Mythar).
Jest ona niezbędna do rozpoczęcia questa.
Zadanie zaczynamy u Kowala Kendala, którego znajdziemy w jego kuźni w Porcie Tuzmer.
Nakazuje on nam przyniesienie zbroi z czerwonych orków. Zależnie od profesji powinniśmy dostarczyć:
- Łowca/Tancerz ostrzy - Płaszcz zmyślnego orka
- Wojownik/Paladyn - Zbroja czerwonego orka
- Mag/Tropiciel - Szata orczego Warlocka
Po wykonaniu tego etapu Kendal zleca nam zdobycie płynnego srebra (posiada je Nitrus z Nithal), diamentu, sztabki złota (skarbiec Karka-han) i kawałek platyny (Górnik Josuf - Przedmieścia K-H, szyb zachodni p4)
Gdy dostarczymy wszystkie składniki potrzebne do wykonania zbroi kowal nakazuje nam zaczekać, aż on wykona owy pancerz. Ta przyjemność kosztuje nas 250 tysięcy sztuk złota.
Podczas oczekiwania Kendal wysyła nas po Trefny przebijacz (broń jednoręczna wypadająca z molochów). Udajemy się do Baszty Wilczych Kłów, gdzie w Grocie Heretyków rozprawiamy się z:
Moloch (15 sztuk),
Moloch wojownik (20 sztuk),
Moloch czarnoksiężnik (20sztuk),
Moloch klucznik (5sztuk).
(Dozwolone jest unicestwianie kreatur będąc w grupie z innym graczem.)
Gdy już pokonamy wszystkich przeciwników z listy wracamy do Kuźni Kendala. Kowal informuje nas, że wtopił w naszą zbroję bardzo cenny kamień - rubin. Dlatego zanim otrzymamy napierśnik musimy zwrócić rzemieślnikowi jego skarb (poza aukcjami rubiny można znaleźć na Magradit).
Oddajemy kamień Kendalowi. Otrzymujemy nagrodę w postaci 1,8 milionów doświadczenia i oczywiście naszą zbroję. Zgodnie z tym co dostarczyliśmy kowalowi na początku zadania dostajemy:
- Łowca/Tancerz ostrzy - Lekka zbroja szybkości
- Wojownik/Paladyn - Znakomita zbroja wojownika
- Mag/Tropiciel - Magiczny płaszcz podróżnika
Każdy z tych przedmiotów wymaga 120 poziomu doświadczenia.
Komentarze
-
2016-06-07 Ashya