Legenda zaginionego złotego miecza

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 1.7m
  • Złoto: 500k
  • PH: 300
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Opis tego questa przygotował Zea . Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Początek u Pani Wód (na środkowej wysepce, przy dolnej krawędzi mapki) - odszukaj osobę, która może wiedzieć coś więcej o Excaliburze (Van Saur w ratuszu w Karka-han) - aby ustalić jakieś fakty, należy porozmawiać z osobami badającymi historię (profesor Gracjusz z uniwersytetu południowego, z Nithal) - odszukaj jasnowidza, który może pomóc we wskazaniu obecnego posiadacza miecza (Wieszczka Sara, Torneg) - zdobądź dla Sary miksturę, która wprowadzi ją w trans – od Wiedźmy Hoskarii, Wioska Rybacka - przynieś Hoskarii persymonę (do kupienia w Porcie Tuzmer u Sinisa), czarci pazur [rośnie w Suchej Dolinie], skórę skunksa [ze skunksów w Sosnowym Odludziu] oraz żebro pandemonium (hieny z Doliny Pustynnych Kręgów) - zaczekaj, aż wiedźma przygotuje dekokt - zanieś wywar wieszczce Sarze – pobiera 30k złota - zaczekaj, aż eliksir zacznie działać - odszukaj łotra, który posiada pozostałość po Excaliburze – jest to Najemnik (Eder, na lewo od domku Artenii i Tafina) – odda nam mieczyk za 500k (ewentualnie 100k - kombinujcie:)) - pokaż miecz Pani Wód - odszukaj następcę Artura, dziecko czystej krwi, któremu przeznaczony jest Excalibur – szukamy w Sierocińcu w Porcie Tuzmer - zanieś miecz Pani Wód - wbij miecz w skałę (jest poniżej), by tylko następca Artura mógł go wyjąć - przekaż Pani Wód, że Excalibur został pomyślnie wbity w skałę.

Dodatkowo otrzymujemy Muszelkowy naszyjnik oraz Tajemniczy srebrny klucz.(do Srebrnej szkatułki z questa na 87 lvl z Tuzmer)


Komentarze

  • 2017-01-15 yuramokara

    sinis to npc dziewczyna

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania