Klątwa załogi kapitana Cooka

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 2.2m
  • Złoto: 0
  • PH: 75
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Opis tego questa przygotował Zea . Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Zleca Kapitan Cook, który stoi na Wyspie [na Wyspę dostaniemy się: z Portu Tuzmer kupując bilet za 50k u kapitana Fork la Rusha (stoi na statku "Karvecja" - tu należy nadmienić, że statek może nie dopłynąć na wyspę z powodu sztormów) lub używając teleportu [jaki był nagrodą w queście "Odnajdź skarb Bliznogębego" na 122 lvl] - odszukaj Raszplę Berkonę i przekonaj ją do pomocy kapitanowi Cookowi - jest na Wyspie Magradit [również statkiem - koszt 100k] – rozmawiamy i wracamy do kapitana - przeszukaj wrak statku. Postaraj się odnaleźć klucz – wrak jest nad kapitanem, schodzimy pod pokład – i szukamy co może być troszkę nużące, ale ostatecznie okaże się skuteczne uff!! – sprawdź u kapitana, czy znaleziony klucz jest tym właściwym - dostaniemy worek z brakującym złotem i udajemy się do panny Raszpli – potrzebuje ona do uważenia mikstury: liści tytoniu (handlarz Derek, Port Tuzmer), ośmiornicy (handlarz Alfred, Port Tuzmer), lebiody (rośnie w okolicach Tuzmer), żabich udek (rosną u żabek - należy je mieczykiem czy co tam macie połechtać), czarnych winogron (Sinis, Port Tuzmer) i noża do skóry (Prokusia w Nithal) - pomóż Raszpli w przygotowaniu dekoktu. Posłuż się otrzymaną instrukcją – no to czytamy i pichcimy (wystarczy czytać instrukcję z eq) – z otrzymaną miksturą (unikat) idziemy do kapitana Cooka - odnajdź na Wyspie Wraków zalaną grotę (niestety questowa czyli jednorazowa)i dotrzyj do ukrytej w niej skrzyni – w Wodnej Jaskini czekają na nas hydry na 140 lvlu (elity) - "Rozpoczął się przypływ, umieść złoto w skrzyni nim woda zaleje grotę!" (czy nasz czas w jaskini jest ograniczony tego na razie nie wiadomo) – koniecznie zajrzyjmy w lewy górny róg jaskini - powiedz kapitanowi, że sprawa została załatwiona (wypuści nas z groty Strażnik)

Dodatkowo dostajemy Kapelusz Kapitana


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania