W pobliżu Ithan grasuje groźny wampir. Trzeba go znaleźć i zabić.
Informacje:
- Quest zleca:
- Mapa: Ithan
- Wymagany poziom: 18
Nagrody:
- Doświadczenie: 4.7k
- Złoto: 3k
- PH: 0
- Denary: 0
Powiązane przedmioty
Powiązane potwory
BrakPowiązani NPC
Opis
Zleca strażnik (koło Ratusza) – najpierw mamy go spróbować zabić raz – jest w lewym górnym rogu Orlej Grani – nie da się – młotek da Unil, Edgar da dwie deski, Huslin z jednej zrobi kołek ale by zrobić krzyż potrzebuje gwoździ – te da Nadzorca Baraków – zrobi też krzyż – lejemy wampira – wracamy do strażnika.
Dodatkowo otrzymujemy Amulet boga wojny.
Mieszkańców miasta męczy pobliski wampir znajdujący się w Orlej Grani. Zadanie zleca nam strażnik miasta, więc udajemy się zabić go, niestety próba bez skutku.Udajemy się po młotek do miejscowego kowala Unila, następnie do Edgara, drwala po parę desek.
Huslin zrobi Nam kołek a po krzyż udajemy się do Nadzorcy Baraków, który także wykonana dla Nas krzyż.Komplet poskramiacza wampirów mamy,więc udajemy się go zabić.
Otrzymujemy złoto, doświadczenie oraz Naszyjnik wojny.
Zleca strażnik (koło Ratusza) – najpierw mamy go spróbować zabić raz – jest w lewym górnym rogu Orlej Grani – nie da się i zabiera tysiąc złota później musimy zebrać – młotek da Unil, Edgar da dwie deski, Huslin z jednej zrobi kołek ale by zrobić krzyż potrzebuje gwoździ – te da Nadzorca Baraków – zrobi też krzyż – lejemy wampira – wracamy do strażnika – da 4,7k expa, 3k złota i amulet boga wojny (naszyjnik na 20 lvl – siła +24, zręczność +14)
Quest rozpoczynamy u strażnika . Mieszkańców meczy pobliski wampir.Atakujemy wampira lecz bez skutku zżera nam 1k a my musimy zdobyć:młotek krzyż i kołek.
Młotek od Unila.
Deski na kołek i krzyż od Edgara.
Huslin z jednej deski robi nam Kołek.
Teraz do nadzorcy baraków po gwoździe.Prosimy go żeby zrobił krzyż.
Zabijamy wampira z Ithan i idziemy poinformować o tym strażnika.
Dostajemy: 3k(złota) 7k(ekspa) i Amulet boga wojny.
Quest zleca Strażnik:
1. Wyruszamy do Orlej Grani, by zaatakować Wampira.
2. Po interakcji z nim tracimy 1000 sztuk złota ;_;.
3. Następnie udajemy się do Unila, by ten dał nam młotek.
4. Po wizycie u Unlia idziemy do Edgara, który daje nam 2 deski (1x na slot).
5. Teraz, gdy mamy deski, udajemy się do Huslina. Ten z jednej tworzy kołek.
6. Żeby wytworzyć krzyż będziemy musieli udać się do Nadzorcy baraków Nichilema, który da nam gwoździe, a następnie wykona nam krzyż.
7. Udajemy się z powrotem do Wampira, walczymy z nim.
8. Po wygranej walce udajemy się ponownie do Strażnika, który daje nam nagrodę.