W porcie pojawia się coraz więcej szczurów
Informacje:
- Quest zleca:
- Mapa: Dom Rajwosa p.1
- Wymagany poziom: 87
Nagrody:
- Doświadczenie: 560.2k
- Złoto: 250k
- PH: 0
- Denary: 0
Powiązane przedmioty
Powiązane potwory
BrakPowiązani NPC
Opis
Zadanie zleca nam oficer Rajwos Mitlem, znajdujący się w swoim domu na lewo od aukcjonera - zabijamy szczury na pokładzie "Szarej Mewy" - wracamy do Rajwosa - udajemy się do mera Tuzmer ( w centrum Tuzmer ) - udajemy się do Gopisa ( w Porcie na pomoście ) - musimy odnaleźć kryjówkę szczurów - jest ona na prawo od wejścia do portu z Tuzmer, niedaleko Siedziby Straży Portowej ) - zabij: Zadżumiony szczur 0/10, Parchaty szczur 0/10, Portowy szczur 0/15* - po zabiciu rozmawiamy z wodzem szczurów, ten nas zabija - informujemy o tym Gopisa - udajemy się do pobliskiej wiedźmy (Hoskarii), jest w Wiosce Rybackiej, na wzgórzu nad domkami - ta podaruje nam zwój hipnotyzacji - używamy go do uśpienia wodza szczurów - poszukujemy rybaków, którzy wywiozą króla, będzie to rybak Yarte ( także w porcie, na jednym z pomostów ) - po jakimś czasie pytamy rybaka, czy wszystkiego przebiegło pomyślnie - idziemy do Gopisa, a następnie mera Tuzmer
Dodatkowo za wykonanie questa otrzymujemy neutralną kartę Piątka kier oraz srebrną szkatułkę, którą można otworzyć kluczykiem otrzymanym za wykonanie innego zadania.
* - jeżeli zdarzy nam się przegrać podczas wybijania szczurów w ich kryjówce, trzeba odczekać nieco czasu przed kolejnym wejściem
Zadanie zleca nam
, znajdujący się w swoim domu na lewo od aukcjonera - zabijamy szczury na pokładzie "Szarej Mewy"(Port Tuzmer) - wracamy do - udajemy się do (znajduje się na dachu Magistratu) - następnie wędrujemy do (Port Tuzmer [38,46])- musimy odnaleźć kryjówkę szczurów - Port Tuzmer [68,4]- na prawo od wejścia na mapke - Zabijamy wszystkie szczury w jaskini do której się dostaliśmy, po zabiciu rozmawiamy z , ten nas zabija - informujemy o tym - udajemy się , znajduje się w Wiosce rybackiej [74,6] - ta podaruje nam - Idziemy ponownie do kryjówki szczurów i używamy go do uśpienia - Musimy poszukać rykaba który wywiezie szczura -czyli idziemy do - po jakimś czasie (około 1h) pytamy rybaka, czy wszystkiego przebiegło pomyślnie - idziemy do , a następnie odebrać nagrodę od .Jako nagrodę otrzymujemy
do której potrzebujemy , który otrzymujemy po ukończeniu zadań:1."Udowodnij swe męstwo na arenie"
2."Legenda zaginionego złotego miecza"
Komentarze
-
2017-07-29 Jet
-
2016-09-07 yuramokara