W porcie pojawia się coraz więcej szczurów

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 560.2k
  • Złoto: 250k
  • PH: 0
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Niklas

Zadanie zleca nam oficer Rajwos Mitlem, znajdujący się w swoim domu na lewo od aukcjonera - zabijamy szczury na pokładzie "Szarej Mewy" - wracamy do Rajwosa - udajemy się do mera Tuzmer ( w centrum Tuzmer ) - udajemy się do Gopisa ( w Porcie na pomoście ) - musimy odnaleźć kryjówkę szczurów - jest ona na prawo od wejścia do portu z Tuzmer, niedaleko Siedziby Straży Portowej ) - zabij: Zadżumiony szczur 0/10, Parchaty szczur 0/10, Portowy szczur 0/15* - po zabiciu rozmawiamy z wodzem szczurów, ten nas zabija - informujemy o tym Gopisa - udajemy się do pobliskiej wiedźmy (Hoskarii), jest w Wiosce Rybackiej, na wzgórzu nad domkami - ta podaruje nam zwój hipnotyzacji - używamy go do uśpienia wodza szczurów - poszukujemy rybaków, którzy wywiozą króla, będzie to rybak Yarte ( także w porcie, na jednym z pomostów ) - po jakimś czasie pytamy rybaka, czy wszystkiego przebiegło pomyślnie - idziemy do Gopisa, a następnie mera Tuzmer

Dodatkowo za wykonanie questa otrzymujemy neutralną kartę Piątka kier oraz srebrną szkatułkę, którą można otworzyć kluczykiem otrzymanym za wykonanie innego zadania.

* - jeżeli zdarzy nam się przegrać podczas wybijania szczurów w ich kryjówce, trzeba odczekać nieco czasu przed kolejnym wejściem

Autor: Drak666

Zadanie zleca nam

, znajdujący się w swoim domu na lewo od aukcjonera - zabijamy szczury na pokładzie "Szarej Mewy"(Port Tuzmer) - wracamy do  - udajemy się do  (znajduje się na dachu Magistratu) - następnie wędrujemy do  (Port Tuzmer [38,46])- musimy odnaleźć kryjówkę szczurów - Port Tuzmer [68,4]- na prawo od wejścia na mapke - Zabijamy wszystkie szczury w jaskini do której się dostaliśmy, po zabiciu rozmawiamy z , ten nas zabija - informujemy o tym  - udajemy się , znajduje się w Wiosce rybackiej [74,6] - ta podaruje nam
 - Idziemy ponownie do kryjówki szczurów i używamy go do uśpienia  - Musimy poszukać rykaba który wywiezie szczura -czyli idziemy do - po jakimś czasie (około 1h) pytamy rybaka, czy wszystkiego przebiegło pomyślnie - idziemy do , a następnie odebrać nagrodę od


Jako nagrodę otrzymujemy 

 do której potrzebujemy  
, który otrzymujemy po ukończeniu zadań:

1."Udowodnij swe męstwo na arenie" 

2."Legenda zaginionego złotego miecza"


Komentarze

  • 2017-07-29 Jet

    A jak masz poziom wyższy od 107 i go nie zrobiłeś, to możesz jeszcze dostać klucz z tego http://emargo.pl/quest/126/... questa

  • 2016-09-07 yuramokara

    błąd

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania