Szykuj się do drogi! Kartograf potrzebuje informacji o terenach wokół Orczej Wyżyny
Informacje:
- Quest zleca:
- Mapa: Dom Erkora p.1
- Wymagany poziom: 125
Nagrody:
- Doświadczenie: 2.4m
- Złoto: 500k
- PH: 0
- Denary: 0
Powiązane przedmioty
Powiązane potwory
Powiązani NPC
BrakOpis
Zaczynamy u Erkora. Jest on w swoim domu (Tuzmer) na piętrze. Karze nam zrobić kilka map terenów orków. Idziemy na Orczą Wyżynę gdzie musimy znaleźć punk widokowy (na górze mapki, taki płotek). Rozmawiamy z nim i wybieramy odpowiednie opcje. Możecie to robić na czuja, tak jak ja. Jeżeli źle wybierzemy nie mam pojęcia co się dzieje. Z gotową mapą wracamy do Erkora. Chce on następną mapę, tym razem z Osady. Idziemy do niej, i od razu na wejściu powinniśmy zobaczyć wieżę na której stoi ork w zielonym płaszczu (łowca głów). Może go tam ie być, bo jest szansa, że go ubiją, ale to nie ważne. Idziemy do tej wieżyczki i gdzieś w beczkach będzie punkt widokowy. Powtarzamy operację i z gotową mapą znów idziemy do kartografa. Teraz po raz trzeci idziemy robić mapę, również w osadzie. Jest to nad wejściem do Siedziby rady. Chcemy sobie narysować mapę, a tu nas orki od tyłu. Idziemy do Erkora i mówimy mu o tym, a on karze nam zrobić z orkami porządek. Dostajemy całkiem pokaźną listę orków do zabicia. Ciąg dalszy nastąpi, opis w budowie.
Questa rozpoczynamy u Kartografa Erkora. Znajduje się on w Tuzmer, swoim domu, na drugim piętrze. Po rozpoczęciu questa mamy wykonać szkic okolic wokół Orczej Wyżyny. Udajemy się więc na ową wyżynę do puntu widokowego (42,5). Szkic wykonujemy dokładnie, acz bez przesady, z pominięciem takich szczegółów jak trawa, czy kamyki. Z wykonanym już szkicem wracamy do zleceniodawcy. Naszym następnym zadaniem jest udać się i wykonać szkic okolic w Osadzie Czerwonych Orków. Wypatrujemy tutaj drugiego punktu, z którego mielibyśmy widok na osadę. Jest on na wieży, na której zazwyczaj znajduje się Łowca Głów (9,34). W ciszy i spokoju rysujemy oraz ponownie wracamy do Erkora. Prosi on nas o ostatni szkic. Mają się na nim znaleźć trasy, którymi zazwyczaj podążają orki. Ten punkt także się znajduje się w Osadzie (37,85). Tym razem grupa orków nas dostrzega i delikatnie mówiąc.. Obija twarz naszemu bohaterowi. Po przebudzeniu się w mieście idziemy się wyżalić naszemu kartografowi. Tym razem nie jest on zadowolony z naszej roboty i nakazuje nam je zabić. W tym momencie w quest logu ukazuje się nam dość... pokaźna lista mobków do zabicia:
Zabij: Łowca wiatru (0/15)
Zabij: Ork bojowy (0/8)
Zabij: Orczy mistrz ostrzy (0/8)
Zabij: Waleczny ork (0/20)
Zabij: Młody warlock (0/8)
Zabij: Warlock błyskawic (0/8)
Zabij: Łowca magów (0/10)
Zabij: Odważny ork (0/20)
Zabij: Łowca ogrów (0/20)
Zabij: Krwawy wojownik (0/10)
Zabij: Łowca głów (0/10)
Zabij: Ork szybkie cięcie (0/20)
Po tym dość czasochłonnym zajęciu wracamy do Punktu Widokowego oraz w spokoju wykonujemy ostatni szkic. Teraz możemy bez problemu wrócić do Erkora i odebrać naszą nagrodę.
Nagroda:
2.5m expa,
Rękawice Kartografa
500k złota.
Komentarze
-
2017-10-02 Aglecia
-
2016-09-04 chrupacz