Szykuj się do drogi! Kartograf potrzebuje informacji o terenach wokół Orczej Wyżyny

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 2.4m
  • Złoto: 500k
  • PH: 0
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: dark warrior

Zaczynamy u Erkora. Jest on w swoim domu (Tuzmer) na piętrze. Karze nam zrobić kilka map terenów orków. Idziemy na Orczą Wyżynę gdzie musimy znaleźć punk widokowy (na górze mapki, taki płotek). Rozmawiamy z nim i wybieramy odpowiednie opcje. Możecie to robić na czuja, tak jak ja. Jeżeli źle wybierzemy nie mam pojęcia co się dzieje. Z gotową mapą wracamy do Erkora. Chce on następną mapę, tym razem z Osady. Idziemy do niej, i od razu na wejściu powinniśmy zobaczyć wieżę na której stoi ork w zielonym płaszczu (łowca głów). Może go tam ie być, bo jest szansa, że go ubiją, ale to nie ważne. Idziemy do tej wieżyczki i gdzieś w beczkach będzie punkt widokowy. Powtarzamy operację i z gotową mapą znów idziemy do kartografa. Teraz po raz trzeci idziemy robić mapę, również w osadzie. Jest to nad wejściem do Siedziby rady. Chcemy sobie narysować mapę, a tu nas orki od tyłu. Idziemy do Erkora i mówimy mu o tym, a on karze nam zrobić z orkami porządek. Dostajemy całkiem pokaźną listę orków do zabicia. Ciąg dalszy nastąpi, opis w budowie.

Autor: JustVan

Questa rozpoczynamy u Kartografa Erkora. Znajduje się on w Tuzmer, swoim domu, na drugim piętrze. Po rozpoczęciu questa mamy wykonać szkic okolic wokół Orczej Wyżyny. Udajemy się więc na ową wyżynę do puntu widokowego (42,5). Szkic wykonujemy dokładnie, acz bez przesady, z pominięciem takich szczegółów jak trawa, czy kamyki. Z wykonanym już szkicem wracamy do zleceniodawcy. Naszym następnym zadaniem jest udać się i wykonać szkic okolic w Osadzie Czerwonych Orków. Wypatrujemy tutaj drugiego punktu, z którego mielibyśmy widok na osadę. Jest on na wieży, na której zazwyczaj znajduje się Łowca Głów (9,34). W ciszy i spokoju rysujemy oraz ponownie wracamy do Erkora. Prosi on nas o ostatni szkic. Mają się na nim znaleźć trasy, którymi zazwyczaj podążają orki. Ten punkt także się znajduje się w Osadzie (37,85). Tym razem grupa orków nas dostrzega i delikatnie mówiąc.. Obija twarz naszemu bohaterowi. Po przebudzeniu się w mieście idziemy się wyżalić naszemu kartografowi. Tym razem nie jest on zadowolony z naszej roboty i nakazuje nam je zabić. W tym momencie w quest logu ukazuje się nam dość... pokaźna lista mobków do zabicia:

Zabij: Łowca wiatru (0/15)
Zabij: Ork bojowy (0/8)
Zabij: Orczy mistrz ostrzy (0/8)
Zabij: Waleczny ork (0/20)
Zabij: Młody warlock (0/8)
Zabij: Warlock błyskawic (0/8)
Zabij: Łowca magów (0/10)
Zabij: Odważny ork (0/20)
Zabij: Łowca ogrów (0/20)
Zabij: Krwawy wojownik (0/10)
Zabij: Łowca głów (0/10)
Zabij: Ork szybkie cięcie (0/20)

Po tym dość czasochłonnym zajęciu wracamy do Punktu Widokowego oraz w spokoju wykonujemy ostatni szkic. Teraz możemy bez problemu wrócić do Erkora i odebrać naszą nagrodę. 

Nagroda:

2.5m expa,

Rękawice Kartografa

500k złota.


Komentarze

  • 2016-09-04 chrupacz

    Może pomogę dokończyć opis. Zabijamy orki idziemy do punktu widokowego kończymy rysować mapę i wracamy do Erkora. Dodatkowo po zakończeniu questa otrzymujemy 2,4m doświadczenia 500k i unikatowe rękawice kartografa.

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania