Ołtarz Czarnej Damy

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Tuzmer
  • Wymagany poziom: 144

Nagrody:

  • Doświadczenie: 3.5m
  • Złoto: 0
  • PH: 300
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: ulciowa

Początek u Zakapturzonego Starca w Tuzmer - przenosi nas do Opuszczonego domu - dowiedz się od Tessaliusa, o co chodzi - Tessalius: "Posłuchaj jednej bardzo ważnej rzeczy, która jest niezbędna, aby wszystko się udało! NIE MOŻESZ UŻYWAĆ KAMIENI, ANI ZWOJÓW TELEPORTUJĄCYCH PRZEZ CAŁY CZAS TRWANIA ZADANIA!!! TO BARDZO WAŻNE!!! - otwórz drzwi i zobacz, kto przybył (dostaniemy klucz) - rozmawiamy z Przybyszem i.. odzyskujemy przytomność w Opuszczonym domu - nie tracąc czasu (coś tu się zdecydowanie przypala) rozmawiamy z Tessaliusem - weź list, który przyniósł gołąb pocztowy i przeczytaj go uważnie - musisz uciekać. Dom zaraz spłonie. Przeszukaj zwłoki Tessaliusa. Rozejrzyj się po piwnicy - na pewno należy wyjść przez tunel - robimy to następująco.. (niestety szaroczarnobiały dym wpełza już do piwnicy i zasłania wskazówki - widać tylko: ..sznureczek..brulion..część beczki..lekki płomyk..lont..) - kanał wyprowadza nas do Portu Tuzmer - dostań się na statek kupiecki - dowiedz się od pani Żubr, gdzie jest mnich Saginus - biedna pani Żubr jest taka wrażliwa. Znajdź sposób, by ją pocieszyć, po stracie ukochanej kotki i jej potomstwa (kotek jest niedaleko zakryty w czymś po uszka) - oddaj kotkę pani Żubr - udaj się pod pokład, by porozmawiać z Saginusem: "W graciarni w jednym z płascy są wytrychy" - rozmawiamy z Ulsem - za ogóreczka nas wpuści - Saginus: "Pamiętaj, musisz szybko wbiec do kajuty Terraco. Gdy tylko tam wbiegniesz, kieruj się na schody, które są po lewej stronie. Potem zeskocz na brzeg po dziobie. Potem biegnij do Nithal! Pamiętaj, by nie używać teleportów, gdyż twe zadanie legnie w gruzach" - W Nithal skontaktuj się z bibliotekarką Mirutką. Na pewno ją znasz. Pomoże ci ona dostać się do uniwersytetu - dostań się do kajuty Terraco. Za wszelką cenę unikaj jednak walki z nim! Wydostań się po schodach na górny pokład - przedmiotem i łatwo jest go zniszczyć, zaś w nocy nie sposób tego zrobić, jeśli się nie zabije kapłana. Idź już! (gadamy z drzwiami na pokład i ..) - porozmawiaj z Terraco. Porozmawiaj z Saginusem - wydostań się na pokład. Nie używaj teleportów! - wychodzimy przez norę, przymierzamy płaszcz "No proszę! Wyglądasz prawie jak Ulsa!" - wracamy do kajuty Terraco i po chwili zeskakujemy ze statku przez burtę - udaj się niezwłocznie do bibliotekarki Mirutki z Nithal! Nie używaj jednak kamieni ani zwojów teleportujących! - poczekaj do zmroku w domu Mirutki (Nithal niedaleko "Zajazdu pod Złamanym Dukatem" - w razie nudy możesz poczytać pamiętniczek Mirutki.. <zapada noc> - udaj się na spotkanie z Mirutką! Jest w północnej części uniwersytetu - a ponieważ jej nie ma i nieco tu dziwnie to przehodzimy - Caligari: "Pamiętaj, że najpierw musisz zabić Wielkiego kapłana, a później zniszczyć ołtarz! Ale najpierw spróbuj uwolnić Mirutkę.
Aha i jeszcze jedno! Saginusowi udało się uwolnić ze statku. Będzie na ciebie czekał gdzieś w Tuzmer!" - porozmawiaj z Mirutką - zabij Wielkiego Kapłana.<można użyć podstępu> - zniszcz ołtarz i wróć do Saginusa 3,5 mln expa, 300 PH i kaptur Akhmater

Autor: Blackmax

Aby zacząć questa, trzeba mieć ukończony quest Księga Vilgara (142lvl).

1. Questa zaczynamy u Zakapturzonego Starca w Tuzmer (54,34). Po rozmowie przenosi nas do Opuszczonego domu.

2. Rozmawiamy z Tessaliusem, a po krótkiej wymianie zdań rozmawiamy z nim ponownie. Nie możesz używać kamieni, ani zwojów teleportujących przez cały czas trwania zadania!

3. Po otrzymaniu klucza wychodzimy na zewnątrz domu i rozmawiamy z Przybyszem. Potem giniemy.

4. Po odrodzeniu rozmawiamy z umierającym Tessaliusem, a potem z Gołębiem pocztowym, od którego musimy dostać list (może nie udać się za pierwszym razem).

5. Przeszukujemy zwłoki Tessaliusa i schodzimy do piwnicy, przed nami niemała łamigłówka.

6. Bierzemy beczkę, wrzucamy do tunelu. Następnie bierzemy sznurek i rozmawiamy z tunelem, a potem czytamy brulion.

7. Wspinamy się na beczkę, wyłamujemy deskę, a z nią udajemy się do pomieszczenia na górę i podpalamy lekkim płomykiem.

8. Wracamy do piwnicy i podpalamy lont rozmawiając z tunelem. Potem odrzuca nas wybuch i giniemy.

9. Po odrodzeniu wychodzimy tunelem i korzystamy z rufy statku, gdzie delikatnie wsuwamy się w szczelinę.

10. Odsuwamy krzesło i rozmawiamy z Panią Żubr.

11. Podchodzimy do Rezerwuaru (5,16) i wyciągamy kotka, którego po kilku chwilach zanosimy do Pani Żubr.

12. Wypytujemy o Saginusa, a potem idziemy do pomieszczenia Statek kupiecki p.1 - wschodnia część.

13. Przeszukujemy stylową podomkę Pansiego i z zabranymi wytrychami wchodzimy do piwnicy.

14. Rozmawiamy z Ulsą (używamy perswazji) i rozmawiamy dwukrotnie z Saginusem. Otrzymujemy klucz.

15. Wychodzimy w rozmowie z Ulsą, potem idziemy pokład wyżej, a następnie na Statek kupiecki p.1.

16. Rozmawiamy ze schodami na pokład, a potem z samym Terraco. Trafiamy ponownie do piwnicy.

17. Rozmawiamy z Saginusem, a potem z norą, badając wnętrze korytarza.

18. Ubieramy strój Ulsy i wracamy do kajuty Terraco, żeby porozmawiać ze schodami na pokład.

19. Na pokładzie statku rozmawiamy z burtą (Biorę ogromny rozbieg i skaczę!).

20. Nie możesz teraz używać kamieni, ani zwojów teleportujących! Ale możesz się teleportować przy pomocy Zakonu Planu Astralnego. Idziemy do Mirutki w Nithal (Uniwersytet płd. (1,15)).

21. Po otrzymaniu klucza udajemy się do jej domu (Nithal 64,58) i czytamy nieugięci pamiętnik tak długo, aż zapadnie noc.

22. Gdy zapadnie noc, wychodzimy z domu i idziemy na Uniwersytet północny. Rozmawiamy z dziwnym przejściem (6,6).

23. Na miejscu rytuału rozmawiamy z Caligarim, a potem z Mirutką na ołtarzu.

24. Teraz musimy zabić Wielkiego kapłana, więc rozmawiamy z nim (perswazja, oszukaj, perswazja).

25. Teraz niszczymy ołtarz (jest nad naszą postacią) i po przeniesieniu naszej postaci wychodzimy z pomieszczenia.

25. Udajemy się do Tuzmer i rozmawiamy z Zakapturzonym Starcem (54,34).

 

Otrzymujemy 3,5 mln expa, 300 PH i kaptur Akhmater dopasowany do naszej profesji.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania