Pogódź skłócone ze sobą wiedźmy

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 1.9m
  • Złoto: 250k
  • PH: 48
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Niklas

Rozmawiamy z wiedźmą Edną z Podgrodzia Nithal o konflikcie z wiedźmą Hoskarią - następnie rozmawiamy z Hoskarią - przekazujemy Ednie, że Hoskaria jest gotowa do zgody - czekamy, aż Edna powróci ze spotkania z drugą wiedźmą - udajemy się do Amry z Werbin z żabim udkiem - informujemy Ednę, że Amra jest gotowa na spotkanie - czekamy na powrót Edny ze spotkania - niesiemy prezent Hoskarii i informujemy o szczegółach spotkania - wracamy z informacją, że Hoskaria zgodziła się - teraz podobnie jak wcześniej niesiemy prezent Amrze i informujemy o dacie spotkania - musimy zaczekać na rezultat spotkania - ostatnim zadaniem będzie oczyszczenie Komnaty Mrocznych Obrzędów - zabij: Volmat Zielony (15) - informujemy o zabiciu potworów i zakańczamy questa.

Dodatkowo za zadanie otrzymamy garść klejnotów (złoto +10763), ogniste kryształy (złoto +16471) oraz unikatowy Kapelusz wiedźmy na 114 poziom.

Autor: Zea

Początek u Wiedźmy Edny - porozmawiaj z wiedźmą Hoskarią o konflikcie - powiedz Ednie, że Hoskaria jest skłonna do zgody - zaczekaj, aż Edna wróci ze spotkania z Hoskarią - udaj się do Amry (Werbin) z wizytą (i żabim udkiem) - poinformuj Ednę, że Amra jest gotowa się z nią spotkać - zaczekaj, aż Edna wróci ze spotkania z Amrą – pora na intrygę czysto kobiecą - zanieś prezent Hoskarii i poinformuj ją o miejscu i godzinie spotkania - wróć do Edny i przekaż jej, że Hoskaria połknęła haczyk - zanieś prezent Amrze i poinformuj ją o miejscu i godzinie spotkania - powiedz Ednie, że również Amra zapowiedziała swoje przybycie na spotkanie - zaczekaj na wynik głównego spotkania pojednawczego – teraz należy oczyścić Komnatę Mrocznych Obrzędów (zostaniemy tam przeniesieni) - zabij: Volmat Zielony 0/15 - przekaż Ednie, że oczyściłeś jaskinię z plugastwa.

Dostajemy garść klejnotów, ogniste kryształy oraz Kapelusz wiedźmy.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania