Zdobądź korzeń mandragory (alraunę) dla Ardala

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 233.7k
  • Złoto: 0
  • PH: 0
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Zdobądź woskowe zatyczki do uszu. Udaj się do Wioski Pszczelarzy – za 1k dostaniemy zatyczki od Hieronima – wracamy na bagna – idź po miecz do kowala Griszy z Podgrodzia Nithal (potrzebuje 5 skór srebrnego bazyliszka i 10.000 sztuk złota), wracamy do Adrala – ulepsza miecz - idź do rybaka Almonda z Podgrodzia Nithal po linę – wracamy do Adrala – ubieramy miecz, zatyczki i linę – wyrywamy chwasta (dolny róg prawy mapki Bagna Chojraków)

Dodatkowo dostajemy Miksturę z dodatkiem Alrauny.

Autor: Chikarinka

Questa zleca Ardal (na górze mapki Bagien Chojraków). Musimy iść do Hieromima w Wiosce Pszczelarzy po woskowe zatyczki do uszu (przedstawione w odnośnikach). Musimy zapłacić jednak 1k. Następnie wracamy na Bagna. Ardal każe iść po miecz do kowala Griszy z Podgrodzia. Do wykonania miecza potrzebuje 5 skór srebrnych bazyliszków i 10k. W Bagnach Adrial ulepsza miecz. Zleca nam by pójść do Rybaka Almonda (Podgrodzie Nithal) po linę. Kiedy już uzbieramy to wszystko należy wrócić do mędrca, założyć przedmioty oraz przespacerować się do piskliwej rośliny. Wyrywamy ją (59,47). Wracamy do Ardala, który daje nam dodatkowo miksę.

Autor: Myabi

(Przed rozpoczęciem tego zadania warto już wcześniej zdobyć 5 skór srebrnego bazyliszka, aby quest toczył się płynniej).

Quest zleca Ardal (Bagna Chojraków 41,3).

W pierwszej kolejności wybieramy się do Wioski Pszczelarzy, do Hieronima (29,22), któremu płacimy 1000 złota i otrzymujemy zatyczki do uszu.Wracamy do Ardala, a ten każe nam się udać do Kowala Griszy (Podgrodzie Nithal, 33,57). Dajemy mu 5 skór srebrnego bazyliszka i 10 000 złota do wykonania miecza. Z mieczem udajemy się do Ardala, który go ulepsza. Ponownie idziemy do Podgrodzia Nithal, do rybaka Almonda (60,34), który daje nam linę. Mamy już wszystko, co jest potrzebne. Wracamy do uzdrowiciela Ardala. Zakładamy zatyczki, miecz i linę - wyrywamy roślinę (59,45) i udajemy się do Ardala po odbiór nagrody. Powodzenia! :)


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania