Księga Vilgara

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Nithal
  • Wymagany poziom: 142

Nagrody:

  • Doświadczenie: 3.4m
  • Złoto: 0
  • PH: 150
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Zleca Mieszczanin Zdenek - pogadaj z bibliotekarką Mirutką z uniwersytetu w Nithal (Uniwersytet południowy) - wróć do Zdenka i poinformuj go o rozmowie z bibliotekarką - spróbuj udobruchać Zdenka. Wróć do Mirutki - idź po kałamarz do kapitana la Rush (bibliotekarka nam powie gdzie go szukać) - odwiedź Anitę z domu schadzek w Eder i weź od niej kałamarz Vilgara (jeśli mamy zwój na Kwieciste Przejście przy sobie to rozdzielamy 1 użycie zwoju a reszte wyrzucamy pod siebie, rozpoczynamy dialog i wtedy od razu otrzymujemy kałamarz bez tracenia dużej ilości zwoju) - zanieś kałamarz Vilgarowi na ulicę Rzemieślniczą w Nithal (na lewo od Ratusza) – brak klucza nas nie przeraża, rozmawiamy z „drzwiami” – księgi nie dostajemy idziemy więc do Mirutki – z otrzymaną Księga Przemian udajemy się do lekarza Caligariego w Nithal (południowa Izba Chorych, lewy dolny róg miasta) – dajemy mu księgę i lecimy do doktora Limfecjusza (północna Izba Chorych ) by postawić diagnozę potrzebuje 10 mln złota *tu mdlejemy, a następnie korzystamy z drugiej możliwości przekonania doktora (w czym pomoże nam Tunia do której się raz dwa udajemy)* - porozmawiaj z dr Caligarim – i jeszcze raz za pół godziny jak skończy czytać - udaj się z powrotem do drzwi Vilgara - porozmawiaj z Caligarim - znajdź żaka Chełkusa i weź od niego klucz (jest niedaleko Izby Chorych na ławeczce) - zbadaj dom Vilgara - zabierz dziennik (pobrany ze stołu) do Caligariego - porozmawiaj z kapitanem la Rush (w Porcie Tuzmer) - dowiedz się szczegółów od Ragettiego (jest w powyższej knajpie) - porozmawiaj z Caligarim - idź do Mirutki i dowiedz się, jak dostać się do biblioteki manuskryptów - przedostań się do biblioteki manuskryptów i sprawdź, czy księgi są na miejscu (tuż koło drzwi jest regał z książkami, przesuwamy książkę i..) – po podsłuchaniu ciekawej rozmowy mamy wybór: zabrać obie księgi i uciekać przez okno lub też po prostu uciekać - idziemy do Zdenka.

Dostajemy Księgę uzdrowień lub Mniejszy zwój uzdrowień.

Dopisałem sposób jak NIE stracić całego zwoju na kwieciste przejście //Raven.

Autor: Tylardian

Zadane zleca Mieszczanin Zdenek - Nithal (45,44)

.

1. Udaj się do Bibliotekarki Mirutki - Nithal => Uniwersytet płd. (1,15) 

  i dowedz się więcej o skradzionej Księdze.

2. Bibliotekarka powiedziała, że księga jest na swoim miejscu w Bibliotece Manuskryptów. Wróć do Zdenka.

3. Spróbuj udobruchać Zdenka.

4. Wróć do Bibliotekarki.

5. Udaj się po Kałamarz Vilgara. Ma go Kapitan Fork la Rush - Port Tuzmer (78,48)

.

6. Kapitan powiedział, że oddał Kałamarz jednej z dziewczyn z Domu Schadzek. Udaj się tam i odszuka j Anitę - Eder => Dom Schadzek (12,4)

.

7. Porozmawiaj z Anitą. Chce czegoś w zamian za Kałamarz - Zwój Teleportujący na Kwieciste Przejście

.

UWAGA! Jeśli posiadamy w swoim ekwipunku więcej niż jeden Zwój najlepiej jest go rozdzielić i pozostałe zwoje wyrzucić pod siebie - w ten sposób Anita weźmie tylko jeden zwój i nie stracimy wszystkich. / by Raven

8. Otrzymujemy Kałamarz Vilgara

.

9. Zanieś Kałamarz Vilgarowi - Dębowe drzwi - Nithal (22,32).

10. Wróć do Bibliotekarki.

11. Bbliotekarka jest zaniepokojona stanem Vilgara. Otrzymujemy Księge Przemian

.

12. Udaj się do Doktora Caligariego - Nithal => Izba chorych płd. p.2 (7,5)

.

13. Porozmawiaj z Doktorem na spokojnie.

14. Udaj się do Doktora Limfecjusza - Nithal => Izba chorych płn. (8,4)

.

15. Przynieś doktorowi Limfecjuszowi Małą Pomarańczową Miksturę

od Tunii .

16. Wróć do Caligariego.

17. Poczekaj aż Caligarii przeczyta księge - wróć za pół godziny.

18. Uda się z powrotem do drzwi Vilgara.

19. Wróć do Caligariego.

20. Odnajdź Żaka Chełkusa - Nithal (18,59)

.

21. Otrzymujemy Klucz do Domu Vilgara

.

22. Udaj się do Domu Vilgara i zbadaj to co znajduje się wewnątrz.

23. Odnajdujemy martwego Vilgara

.

24. Porozmawiaj z Papugą w klatce - Dom Vilgara (3,7).

25. Przejrzyj dokumenty znajdujące się na biurku - Dom Vilgara (5,9). Zdobywamy Dzinnik Vilgara.

26. Wróć z dzinnikiem do Caligariego.

27. Udaj się do Kapitana Fork la Rusha.

28. Udaj się do Ragettiego Dzielnochwyta - Port Tuzmer => Tawrena pod Bosmańskim Biczem (5,5)

.

29. Wróć do Caligariego i powiedz mu czego się dowiedziałeś.

30. Idź do Mirutki i dowiedz się jak dostać się do Biblioteki Manuskryptów.

31. Mirutce odebrano klucze do Biblioteki Manuskryptów, ale jedna z półek zawiera sekretny mechanizm - Regał z książkami - Uniwersytet płd. (9,10).

32. Sprawdź, czy księgi są na swoim miejscu - "Traktaty Różne - V - Vilgar" - Uniwersytet płd. - biblioteka manuskryptów (9,6).

33. Zabierz Księge Przemian 

i Księge Vilgara
  i uciekaj przez okno.

34. Udaj się do Mieszczanina Zdenka i przekarz mu obie księgi.

NAGRODA: 3,4 mln doświadczenia, 150 PH i Księga Uzdrowień (*heroiczny* Pełne leczenie 120k)

.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania