Tajemnica Tristam

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Mythar
  • Wymagany poziom: 150

Nagrody:

  • Doświadczenie: 3.2m
  • Złoto: 900k
  • PH: 110
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Opis tego questa przygotował Zea . Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Idziemy do spasionego ptasiora w Mythar. Siedzi sobie w centrum miasta na studni. Rozpoczynamy dialog i wybieramy opcję z listem. Aby go zdobyć rzucamy się na ptaka. Z listem idziemy do Forsycji. Domek ma na prawo od karczmy, to rzut beretem. List oddajemy i rozpoczynamy poszukiwania wiedźmy Raszpli Berkony. Tam wybieramy opcję z pryszczami, dalej rozmowę przeprowadzicie intuicyjnie. Czarownica odeśle nas do Torneg, gdzie musimy odszukać Wysoką Kapłankę. Ta przeprowadzi rytuał za 50 tysięcy. Dajemy pieniądze i wracamy do Karka-Han za jakieś 15-30 minut. Okazuje się, że zaklęcie nie zostało zerwane. Wracamy na Madragit - wiedźma powie o portalu. Celem będzie odnalezienie magicznego przedmiotu. Jest nim kula, która leży za łóżkiem. Podchodzimy do kuli, później rozmawiamy z dziewczynką. Orb zawijamy do plecaka i wracamy na wyspę - Raszpla zleci nam zniszczenie artefaktu. Udajemy się mapkę wyżej, na szczycie wulkanu będzie krater. Tam wrzucamy kulę i wskakujemy na miotłę. Za wszystkim stoi wiedźma Xetra - stoi sobie na dole mapy. Najpierw czeka nas małe krwawe zadanko :

Zabij: Wiedźma Ple-Ple 0/25
Zabij: Stara wiedźma 0/25
Zabij: Opętana wiedźma 0/25
Zabij: Latająca wiedźma 0/25
Zabij: Upadła wiedźma 0/25

Po uporaniu się z większą grupką wiedźm wracamy do Xetry. Ją zabijamy, chwytamy kulę i z nią udajemy się ponownie do wulkanu. W kraterze topimy kulę i udajemy się do Karka-Han. Rozmawiamy z matką dziewczynki i czekamy ~20 minut.

Dostajemy Pantofle Forsycji.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania