Rozwiąż zagadkę ataków węży na ludzi w okolicach Nithal
Informacje:
- Quest zleca:
- Mapa: Izba chorych płn.
- Wymagany poziom: 158
Nagrody:
- Doświadczenie: 4.4m
- Złoto: 0
- PH: 250
- Denary: 0
Powiązane przedmioty
Powiązane potwory
BrakPowiązani NPC
BrakOpis
Zadanie zaczynamy u dr. Limfecjusza w izbie chorych płn. w Nithal, jest strasznie niespokojny. Rozmawiamy z nim i dowiadujemy się, że dotarł do niego pacjent w ciężkim stanie dialog się zmienia i pochodzi pielęgniarka mówiąca, że pacjent właśnie zmarł. Mamy zaczekać na jego sekcje zwłok 600 minut (10h), wynik jest zaskakujący okazuje się, że ślady ukąszeń należą do rzadkiego rodzaju węża z rodu „Dens Sanies” – z łaciny „Ząb Trucizny”. Przy zmarłym znaleziono dokumenty. Dowiadujemy się, że nazywał się Akhen. Musimy powiadomić jego rodzinę lub znajomych(podobno Akhen przybył z daleka w porcie, Tuzmer miał przyjaciela marynarza) musimy go odnaleźć. Udajemy się w tym celu do marynarza Typolisa (47, 26) w porcie Tuzmer. Informujemy go, że jego przyjaciel został zamordowany. Składamy mu kondolencje i udajemy się do kapitan Andrea Katler. Musimy przynieść jej Butelkę Rumu Tawerna pod Bosmańskim Biczem---> Rosalin --->Piracki Rum kosztuje, 15k kupujemy i dajemy pani kapitan. Opowiada nam ona historię o tym, co stało się na statku podczas podróży. Musimy rozwiązać sprawę tajemniczego fletu mamy udać się do grajka Makumbo również port Tuzmer.Dowiadujemy się, kto tworzy takie flety i udajemy się do Huslina w Ithan rozmawiając z nim o magicznych fletach(tylko rzeczowo i na temat nie ogólnie). Okazuje się, że był u niego zakapturzony człowiek, „Zaklinacz”. Mamy wrócić do doktora i przekazać mu informacje, akurat dostarczono kolejnego pacjenta zaatakowanego przez węże, potrzebujemy odtrutkę od jednego ze znanych nam druidów, nim będzie Vincent w leśnej przełęczy, odczekujemy 10 minut i dostajemy miksturę, z którą kierujemy się znów do dr. Limfecjusza on idzie dać pacjentowi lekarstwo (wraca jak go znowu zapytamy).Następnie mamy wypytać znanych nam grajków o magiczny flet i sposoby zaklinania zwierząt, idziemy najpierw do Barda Granta z Ithan (trzeba mieć ukończony quest z mapą na 25 lvl) i rozmawiamy z nim.Następnie udajemy się do Mythar do Polassa ( dom węży, pracownia Polassa. Musimy mieć wykonany Quest z wężowym językiem). Musimy znaleźć księgę zaklinaczy, dostajemy w tym celu wężowy kompas, jako wskazówkę. Udajemy się do przeklętej strażnicy w Orlej Grani na poziom 2 i tam jest księga, najpierw przyglądamy się bliżej tytułowi a następnie wpatrujemy się w puste kartki, które dadzą ciekawy dialog(biorąc tytuł dialog z tytułem idziemy ponownie do doktora). Po dialogu udajemy się znów do doktora. Teraz ponownie wracamy do księgi, aby dowiedzieć się coś o kamieniu dusz. Mamy udać się do druida tym razem Myszora po informacje(trzeba mieć quest na 18 lvl zrobiony u niego). Trzeba przynieść duszę zaklęte w drewnie, skale, krysztale oraz ziemi. Duszę ziemi będzie miał dla nas Myszor po duszę w drewnie udajemy się do Inetora w K-H (prawy górny róg mapki w pracowni), dostajemy ją za nic. Teraz udajemy się do Barnesa w Werbin musimy mu za duszę zaklętą w kryształ zapłacić 300k, po ostatnią część, duszę zaklętą w skale udajemy się do Paratoka(Werbin przy kopalni), mamy mu przynieść kilof, od Unila. Z kilofem wracamy do Paratoka i dostajemy duszę zaklętą w skale. Teraz wracamy do Myszora i czekamy kwadrans aż stworzy kamień dusz. Po odczekaniu dostajemy od Myszora klucz i teleportujemy się nim do groty…pełnej węży. Zabijamy je i walczymy z Zaklinaczem, od którego dostajemy zaczarowany flet, następnie wydostajemy się z komnaty pijąc wino zaklinacza i wracamy do Limfecjusza z dobrą nowiną. Dostajemy nagrodę na 158 poziomie 4, 4m expa, 250ph i unikatowe błogosławieństwo (przywraca 348 pkt. życia podczas walki podczas obrony szansa na krytyk przeciwnika jest mniejsza o 2%,podczas ataku zmniejsza się szansa na unik przeciwnika o 16,+48% SA.
Zadanie i jego opis autorstwa gracza Alher.