HeroQuest dla wojownika

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 303.9k
  • Złoto: 0
  • PH: 0
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Opis tego questa przygotował Ormen Tzerfor . Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis!

Opis

Autor: Ormen Tzerfor

Quest nr 1

Zaczynamy u Glenkusa(58,21). Zgadzamy się na bycie wojownikiem i słuchamy opowieści. Następnie udajemy się do obozu wojowników. Udajemy się pod posąg do jednego z kapłanów 34,38. Po wysłuchaniu opowieści o Ermosie i Lenkosie udajemy się do Nithal by złożyć ofiarę(84,26). Udajemy się pod pomnik(25,14) - dajemy 20k. Wróć do Glenkusa. Mieliśmy przejść test, ale plany się zmieniły. Udajemy się do Thuzal. Dostajemy zbroje w prezencie.Wchodzimy do Gildii Wynalazców, następnie na klatkę schodową(23,4) i kierujemy się do opuszczonej czytelni. Podchodzimy do regału z książkami w prawym dolnym rogu(12,16). Podchodzimy do przejścia(7,25). Szukamy zjawy. Kierujemy się na samą górę i wychodzimy z tunelu i udajemy się na(21,7). Zjawą okazuję się być sam Wielki Gregorius Emperor! Nie znasz go, więc się śmiejesz. On okazuje też się śmiać, rzuca w Ciebie runą magów. Mdlejesz. Wracamy do Glenkusa. Po opowiedzeniu mu, co się wydarzyło opowiada nam o tajemniczym kamieniu, który Wielki Gregorius Emperor raczył w nas rzucić. Teraz mamy test dziesięciu pytań:
1) Ermosa
2) Mieczy, toporór i obuchów.
3) Gern
4) Nithal
5) Lemkos
6) Też Lemkos.
7) Wojny i cierpienia
8) W Obozie wojowników
9) Wojownik nie posługuje się magią
10) Bystrości i logicznego myślenia

Nagroda za ten quest unikatowe buty.

Quest nr 2

Zaczynamu ponownie u Glenkusa. Glenkus chce, byśmy przynieśli mu przedmiot, który ukrywał przez wiele lat: "Poszukiwania zacznij od miejsca, gdzie przeszłość została zatrzymana dla przyszłych pokoleń, by pamięć o dawnych dniach nigdy nie odeszła. Wśród raportów i historii, odnajdziesz mapę. A dalej... będziesz musiał polegać na sobie."
Mapa Genkusa znajduje się w Archiwach w Ithan(8,7). Mapę trzeba dać komuś do odnowy. Odnowicielem jest Kartograf Erkor.Znajduje się on w Thuzmer.Następnie Udajemy się do Starych Ruin. Potem idziemy aż do Zamku p.1. Na koordynatach 13,9 znajduje się skrzynia z dalszymi instrukcjami. Musimy się udać z powrotem do filaru w Obozie(33,42). Tam próbujemy wydłubać klucz, lecz kapłan ma na nas oko. Do skutku dłubiemy. Dostajemy klucz. Udajemy się do Opuszczonego Bastionu, a nastepnie do Podziemnego przejścia(37,26). Na 19,6 jest skrzynia. Cóż, wracamy do Archiwum. Otwieramy paczkę znajdującą się w zamkniętej skrzyni(10,8) i z paczką wracamy do Glenkusa. W nagrodę otrzymujemy exp oraz nowe unikatowe rękawice.

Quest nr 3

Odnajdź ślady stworzeń atakujących ludzi. Glenkus wspominał o Zniszczonym Opactwie, może zacząć od tego?
Idziemy do Zniszczonego opactwa(15,49) gadamy ze złamanym drzewem.
Poszukaj śladów na szlaku do Andarum Ilami.
Nawiedzony Jar (19,33) Gadamy ze śladem
Następnie Zapomniany Szlak(12,61) Ślady krwi
Opowiedz Glenkusowi o swoim odkryciu.
Przypomnij olbrzymom, że ludzie nie są bezbronni.
Zabij: Olbrzym z maczugą (0/10)
Zabij: Olbrzym miotający (0/10)
Wróć do Glenkusa.
Poczekaj, aż Glenkus sprawdzi jaskinię w okolicy Andarum Ilami.
Czekamy ok. 2min.
Udaj się do Van Saura i zdobądź informacje o Gregoriusie Emperorze.
Idziemy do Karka-han/Ratusz Karka-han/Przybytek Zakonu Białej Róży (22,25)
Przekaż Nemerze przepustkę do Biblioteki Zakonu Białej Róży.
Idziemy do Miejskiej Biblioteki (17,15) i rozmawiamy z Nemerą
Teleportuje nas do Biblioteki Zakonu Białej Róży. Idziemy na (7,3) i zabieramy raport.
Rozmawiamy z bibliotekarką, która nas wypuszcza.
Zanieś raporty Van Saurowi.
Czekamy ok. Minutę
Przekaż Glenkusowi dokumenty z Karka-han.

Nagroda heroiczny hełm lvl 65

Quest nr 4
Zaczynamy u Glnekusa
Zdobądź krasnoludzką stal na zbroję. Może któryś z ich kowali sprzeda ci trochę stali.
Idziemy do Kopalni Margorii i rozmawiamy z Kowalem Zirakiem(40,35)
Znajdź piwowara, który ma w swojej ofercie krasnoludzkie piwa.
Iziemy do Ithan/Pod Rozbrykanym Niziołkiem/Pod Rozbrykanym Niziołkiem - piwnica i rozmawiamy z Poppy Hollyhook. Po krótkiej rozmowie sprzedaje nam piwo za 9000 sztuk złota.
Zanieś antałek kowalowi Zirakowi.
Dajemy mu i czekamy ok 3min. Dostajemy sztabę.
Wróć ze sztabami do Glenkusa.
Udaj się do kowala Granihotemsa i przekonaj go, że warto ci pomóc.
Ma on swoją siedzibę w Bramie Północy obok Werbin
Poczekaj, aż Granihotems sprawdzi własności sztab, które przyniosłeś.
Czekamy ok 2min.
Zdobądź węgiel dla kowala Granihotemsa.
Idziemy do Karka-han/Przedmieścia Karka-han/Szyb Mahnior p.1 Gotfryd(6,30) sprzedaje nam za 3000
Zdobądź drewno dla kowala Granihotemsa.
Dostaniemy za 6000 u Edgara z Ithan(2,72)
Zanieś potrzebne materiały kowalowi.
Udaj się do Glenkusa po instrukcję wykonania zbroi.
Zanieś instrukcje kowalowi Granihotemsowi.
Kowal mówił, że przyśle zbroję Glenkusowi. Wróć do mistrza.
Udaj się na patrol do Bastionu i sprawdź, czy orkowie nie sprawiają problemów. Skorzystaj z jakiegoś wysoko położonego punktu widokowego.
Opuszczony Bastion (41,46)
Wróć do Glenkusa zapytać o nagrode dostajemy unikatową zbroje.


Komentarze

  • 2018-06-27 Szymon Słowiak

    nie mam żadnej skrzyni :/
    z mapą coś trzeba zrobić ? jakoś jej uzyc czy co ?

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania