Pomóż przy zaopatrzeniu grupy zwiadowczej z Werbin

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 0
  • Złoto: 0
  • PH: 0
  • Denary: 1

Powiązane przedmioty

Brak

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Należy przygotować dwa czerwone jabłka – początek u lewego gwardzisty bramy Werbin - porozmawiaj z dowódcą Bejkadusem (troszkę na dół i w prawo) - zanieś kwit Huslinowi (jest w Ithan) i odbierz od niego zamówione łuki (po rozmowie z nim wchodzimy do domku Huslina i ze ściany odbieramy łuki – pojedynczo) - zanieś łuki do dowódcy Bejkadusa - udaj się do Gindera po kołczany ze strzałami (jest w domku nad dowódcą) - zanieś kołczany ze strzałami do Bejkadusa - porozmawiaj ze strażnikiem koło studni w Werbin, pomóż mu napełnić manierki wodą (dostaniemy 30 sztuk) – oddajemy je i wracamy do dowódcy - wybierz się do Flata po zapasy żywności dla gwardzistów (Flat jest w karczmie w.. w Werbin) – i wracamy do zleceniodawcy – osiodłaj koniki (parkują koło karczmy, gdzie przed chwilą byliśmy): Brykacza (głaszczemy), Gaśkę (również głaszczemy) oraz Złośnika (głaszczemy, dajemy jabłko a drugim machamy przed oczyma) – wracamy po nagrodę - 1 denar

Autor: micho777

Quest rozpoczynamy u jednego ze strażników w Werbin. Stoi on w bramie po lewej stronie. Po rozmowie z nim idziemy do Dowódcy Bejkadusa(jest w Mury-kwatera główna).
Później idziemy do Huslina i dajemy mu kwit( w Ithan, na samym dole),a następnie do jego domu-bierzemy łuki(pojedynczo). Odnosimy łuki do Bejkadusa. Teraz udajemy się do Gindera po kołczany(Znajduje się w Dom Gindera w Werbin). Wracamy do Bejkadusa. Następnie idziemy do strażnika(stoi przy wejściu do jednego z domów blisko studniw Werbin). Daje nam on manierki(30 sztuk). Napełniamy je wodą i odnosimy do strażnika. Znowu powracamy do Bejkadusa. Później wybieramy się do Flata( znajduje się w Karczma pod Fioletowym Kryształem w Werbin). Dostarczamy mu kwitek i odbieramy chleb i sucharki, z którymi idziemy do Bejkadusa. Na koniec mamy osiodłać konie, lecz wpierw idziemy do Esmereli( jest w Domu sióstr w Ithan) i kupujemy dwa czerwone jabłka. Dopiero wtedy powracamy do Weribn,podchodzimy do koni(stoją sobie koło karczmy ,w której znajduje się Flat).Musimy osiodłać Brykacza(podchodzimy i głaszczemy żeby go oswoić),Gaśkę( tak samo jak Brykacza) i Złośnika(tak samo jak poprzednie koniki,ale później próbujemy przekupić czerwonym jabłkiem,a drugim machamy przed oczyma). Ostatni raz wracamy do Dowódcy Bejkadusa i otrzymujemy jednego denara.

.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania