Pomóż alechemikowi Toksyniuszowi przygotować antidotum na jad okolicznych pająków

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Torneg
  • Wymagany poziom: 210
  • Tagi: [Dzienny]

Nagrody:

  • Doświadczenie: 0
  • Złoto: 0
  • PH: 250
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Opis tego questa przygotował Zea . Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Quest rozpoczynamy u Cedrika w Torneg. Ten każe nam iść do alchemika Toksyniusza. Znajduje on się parę kroków od domu Umbara. Alchemik potrzebuje jedynie dwa kwiaty barwinka, dwa piołuny oraz jedną purchawkę jadowitą. Kiedy dostarczymy mu potrzebne rośliny ten wysyła nas na polowanie. Mamy przynieść dużo pajęczych szczątek, takich jak odnóża, odwłoki, oczy, jaja. Bierzemy tyle ile udźwigniemy. U mnie zabrał 10 sztuk oczu. Przenosi nas do swojej pracowni.
Mamy pozyskać jad i wlać go do pierwszej fiolki. Polecam stosować się do zasad BHP . Następnie mamy połączyć toksyny i wywar z ziół w fiolce numer 2. Najpierw odmieżamy toksyny potem dolewamy zioła mieszając toksyny. Następnie podchodzimy do fiolki numer 3 i podgrzewamy ją po czym zestawiamy ją z ognia i odcedzamy w durszlaku kryształki. Potem rozcieramy je w drobny proszek. W następnej fiolce mieszamy proszek z barwnikami i gotowe.
Rozmawiamy z Toksyniuszem. Ten wysyła nas abyśmy sprawdzili krzyki dobiegające z zewnątrz. Udajemy się do Cedrika. Ten mówi nam, że w mieście był pająk i porwał dziewczynkę. Podobno jeden z wieśniaków ze wschodu Torneg to widział. Udajemy się więc do Leona, ten zaś mówi, że pająk znikł obok domu Sary. Wchodzimy do domu Sary i udajemy się do piwnicy tam czeka ów pająk. Zabijamy go po czym rozcinamy kokony, które doprowadzają nas do korytarza gdzie są pająki. Zabijamy je i rozmawiamy z Mariką i zabieramy ją z tamtąd. Idziemy do Cedrika poinformować go o pomyślności zadania. Ten mówi, Toksyniusz chce z nami zamienić jeszcze kilka zdań. Dostajemy od niego lekarstwo, które roznosimy odpowiednio: Pastuch Mir, Galis, Szagarat, Den, Lidia, Alan, Edar, Umbar, Leon, Alrik i Wysoka kapłanka. Wracamy do Toksyniusza. Ten wysyła nas po nagrodę do burmistrza.

Mamy do wyboru:
- denara i ph
- doświadczenie i złoto.


Autorem jest Lapusatti


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania