Słowo Akh-Mater

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 2.3m
  • Złoto: 0
  • PH: 0
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Quest zaczynamy u Fedrille w przedmieściach Karka-han, rozmawiamy z nią i czekamy 5minut aż się pomodli. Fedrille każe nam iść po pióro gęsi ( gęś znajdziemy w podgrodziu Nithal - stodoła p1 ). Próbujemy aż się nam uda, gdy mamy już pióro wracamy do Fedrille i teraz mamy iść po skórę jagnięcia ale najpierw trzeba udać się do Jalen (Znajduje się w Werbin od tp na górę) Jalen tłumaczy co i jak, lepiej od razu kupić w Tuzmer kandyzowane wiśnie w cukrze- by było szybciej, gdy kupimy idziemy do Mythar do czarnej owieczki lecz najpierw KUPCIE PIETRUSZKĘ (Walasar - Mythar --> Dom Walasara (9,4) pietruszkę sprzedaje Saniola) i dajemy jej wisienkę i przechodzimy przez owcę. Podchodzimy do krzaków i dajemy jej pietruszkę i łapiemy do wiadra. Wracamy do rzeźnika Sully i dajemy mu jagnię , gdy on się przygotowuję wysyła nas do Garend która stoi w przedmieściach KH - prawy górny róg. Rozmawiamy z Garend i ona teleportuje nas do lasku. Rozmawiamy ponownie z nią i szukamy herosa 240lvl ( nie bije się go ). Heros respi się po całej mapce (około 2-5min). Gdy mamy już żebro wracamy do rzeźnika i dajemy mu żebro i czekamy 15minut. Gdy mamy już skórę idziemy z nią do Fedrille i dajemy jej. Następnym zadaniem jest nawracanie mieszkańców.... Dalej po nawróceniu mieszkańców otrzymujemy już nagrodę (UWAGA NIE IŚĆ DO BURMISTRZA = KONIEC QUESTA!)


UWAGA! PO 30 MINUTACH MOŻNA PONOWNIE NAWRACAĆ! JEŚLI CI SIĘ NIE UDA ZEBRAĆ 10 DUSZ SPRÓBUJ ZNÓW ZA 30 MIN!

1.Mag
2.Kamienica Kleofasa - Kleofas
3.Aurelia
4.Dom Aurelii i Dionizego
5.Apoks
6.Dom Kalicji i Apoksa
7.Dom Zeiny
8.Dom Lenki
9.Dom Nufrexa
10.Mistrz Johan
11.Halfina
12.Kamienica Newalda
13.Malia
14.Lifiana (Dom Kleofasa)
15.Remiusz


Autorem jest Shino

Autor: tymek115

Film przedstawiający przejście zadania:


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania