HeroQuest dla maga

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Siedziba Maga
  • Wymagany poziom: 60
  • Tagi: [HeroQuest]

Nagrody:

  • Doświadczenie: 1.0195m
  • Złoto: 0
  • PH: 0
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Opis tego questa przygotował Kuba_7654 . Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis!

Opis

Autor: Kuba_7654

Quest nr 1

Zaczynamy u Estotelesa w Siedzibie Maga (Ithan ---> Zniszczone Opactwo ---> Zburzona Twierdza ---> Nawiedzony Jar ---> Mroczny Przesmyk ---> Mroczna Pieczara p.1 - prawa
---> Mroczna Pieczara p.1 - lewa ---> Mroczna Pieczara p.2 - sala 3 ---> Siedziba Maga). Na polecenie Estotelesa udajemy się do Szamańskiej Osady, a dokładniej do Uzdrowiciela Arheniusa Luporamusa (Szamańska Osada 48,36). On odsyła nas do Letani Arwentas (Szamańska Osada 42,31). Po rozmowie z nią udajemy się do druidów w Mistycznym Borze, środek mapy do Druida Grefina (52,35). Druid odsyła nas do Wiedźmy Edny (Podgrodzie Nithal 19,40). Wracamy do Estotelesa, rozwiązujemy test i kończymy Questa (po oblanym teście czekamy ok. 10 minut.)

Nagroda
 

rekawice322.gif



+ 130k expa

Quest nr 2

Zaczynamy u Estotelesa.
Dostajemy strój:

mag-hqi.gif


Po dialogu udajemy się do Jarena w Barakach Ithan - rozmawiamy z nim poprzez ostatni dialog.
Idziemy do Keiry z Gildii Magów - Thuzal.
Keira nie chce nam pomóc. Szukamy pomocy u innych magów.
Rozmawiamy z Ammianem (Thuzal 57,19)
Następnie idziemy do Gildii Wynalazców -> klatka schodowa -> opuszczona czytelnia.
Podchodzimy do regału z książkami (12,15) przenosi nas do korytarza z opuszczoną czytelnią.
Idziemy na dół mapki i przechodzimy do tajemniczego tunelu.
Następnie znów przechodzimy przez drzwi ( te na górze mapki 19,11)
Zmierzamy do lewitującej kuli (4,20) - dostajemy ją po kliknięciu na nią.
Wracamy do Ammiana (tą samą drogą co wchodziliśmy)
Będąc koło Ammiana rozpoczynamy dialog (trzecia opcja) Po czym zabiera nam on lewitującą kulę i daje błogosławieństwo bibliotekarza.
Wracamy do swojego mistrza - Estotelesa i po krótkim dialogu kończymy drugi quest.

buty301.gif



Quest nr 3
 

helm196.gif



Quest nr 4
 

orb42.gif



Quest nr 5
 

zbroja281.gif

 


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania