HeroQuest dla tancerza ostrzy

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Nithal
  • Wymagany poziom: 60
  • Tagi: [HeroQuest]

Nagrody:

  • Doświadczenie: 451k
  • Złoto: 0
  • PH: 0
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: liksus


1. Naszym pierwszym zadaniem jest ćwiczenie nadgarstków. Musimy zapolować na:

Zabij: Aligator 0/20
Zabij: Kobra 0/20
Zabij: Magiczny bazyliszek 0/20
Zabij: Harpia 0/20
Zabij: Orzeł górski 0/20
Zabij: Śnieżny tygrys 0/15

Wracamy do naszej Grafinii.

Dostaniemy rękawice oraz 60000 punktów doświadczenia.


2. Zadanie to będzie polegało na biegu na czas, czyli sprawdzenie szybkości.

1. Naszym pierwszym celem jest obiegnięcie całych murów Nithal, w poszukiwaniu pomocnika Grafinii oraz musimy do niej wrócić - mamy na to tylko 4 minuty.
2. Drugim zleceniem jest pobiegnięcie do Nizi Wieśniaków do jej kolejnego Pomocnika, gdzie zabieramy flagę i wracamy do Grafinii - mamy na to tylko 7 minut.
3. Trzecim i ostatnim zadaniem jest bieg do Lasu Tropicieli. Obok Nutrisa stoi 3 pomocnik naszej mistrzyni - zabieramy flagę i biegniemy do Grafinii - mamy na to 15 minut.

Dostaniemy buty oraz 65000 punktów doświadczenia.


3. Grafinia będzie ćwiczyła nasz umysł - wysyła nas do Nieninque, abyśmy wzięli od niego miksturę.

Dostaniemy hełm oraz 70000 punktów doświadczenia.


4. Nasza mistrzyni wysyła nad na polowanie. Jednakże dodatkowo musimy zdobyć jej tarczę olbrzyma.

Zabij olbrzym miotający 0/30

Dostaniemy broń pomocniczną oraz 80000 punktów doświadczenia.


5. Doszliśmy już do 5 zadania, w którym musimy zabić dużo potworów. Jest to najcięższe zadanie.

Zabij: Kozica szabloroga 0/20
Zabij: Kozica brodata 0/20
Zabij: Błędne ogniki 0/20
Zabij: Gnoll mistrz ostrzy 0/15
Zabij: Krasnoludzki górnik 0/15

Wracamy do Grafinii.

Dostaniemy zbroję oraz 88000 punktów doświadczenia.


6. Nasza mistrzyni teleportuje nas do lochów gdzie musimy rozprawić się z silnymi potworami. Naszym celem jest dojscie do portalu, który teleportuje nas do Nithal, po czym idziemy do Grafinii.

Dostaniemy broń oraz 88000 punktów doświadczenia.

Autor: braciok23

Hero Quest

Zadania bierzemy u Grafini Nimue – Nithal [4,26]


Zadanie 1.
Szkolenie na tancerza ostrzy – praca nadgarstków.

Należy zabić:
– Aligator – 20 sztuk
– Kobra – 20 sztuk
– Magiczny bazyliszek – 20 sztuk
– Harpia – 20 sztuk
– Orzeł górski – 20 sztuk
– Śnieżny tygrys – 15 sztuk

Nagroda:
+ 136,3 expa
+ rękawice


Zadanie 2.
Szkolenie na tancerza ostrzy – praca nóg.

Należy w określonym czasie udać się do pomocnika i odebrać chorągiewkę.
– Pierwszy pomocnik znajduje się na murach miasta Nithal – czas na przebiegnięcie to 2 minuty.
– Drugi pomocnik znajduje się na wyspie na Nizinie Wieśniaków – czas na przebiegnięcie to 7 minut.
– Trzeci pomocnik znajduje się w Lesie Tropicieli – czas na przebiegnięcie to 15 minut – można używać teleportów.

Nagroda:
+ 204,4 expa
+ buty


Zadanie 3.
Szkolenie na tancerza ostrzy – opanowanie i cierpliwość.

Należy zdobyć miksturę od elfa Nieninque w Zajeździe pod Złamanym Dukatem.

Nagroda:
+ 136,3 expa
+ hełm

Zadanie 4.
Szkolenie na tancerza ostrzy – o tym, jak bronić się bez tarczy.

Należy:
– Zabić Olbrzym miotający – 30 sztuk
– Przynieść Tarcze olbrzyma

Nagroda:
+ 204,4 expa
+ broń pomocnicza

Zadanie 5.
Szkolenie na tancerza ostrzy – udowodnij, że wiedza nabyta w poprzednich lekcjach nie poszła w las.

Należy zabić:
– Kozica szabloroga – 20 sztuk
– Kozica brodata – 20 sztuk
– Błędne ogniki – 20 sztuk
– Gnoll mistrz ostrzy – 15 sztuk
– Krasnoludzki górnik – 15 sztuk

Nagroda:
+ 272,6 expa
+ zbroja

Zadanie 6
Szkolenie na tancerza ostrzy – końcowy test.

Grafini przenosi do lochów gdzie należy zabić wszystkie znajdujące się tam potwory.

Nagroda:
+ 272,6 expa
+ jednoręczna broń


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania