Poznaj tajemnicę run, wyszytych na szatach wiedźm.

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 4.4m
  • Złoto: 0
  • PH: 300
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: kiki1920Ruch

Quest zaczynamy u Tanenbara, rozmawiamy z nim na temat wykonania nowej torby na klucze. Mówi nam, że jeśli chcemy mieć torbę wytrzymałą, czyli z magicznymi właściwościami, musimy zapolować na stworzenia które są ubrane w magicznych szaty. Udajemy się do krawca Broka, który powie nam coś więcej na ten temat. Informuje nas, że powinniśmy się wybrać w drogę do Tristam i zapolować na wiedźmy . Wracamy do Tanenbara, mówimy mu o celu wyprawy i śmigamy do miasta czarownic.

Zbieramy 25 skrawków czarodziejskich szat. Po tej czynności wracamy do Tanenbara do Nithal, oddajemy mu naszą zdobycz i czekamy 2-3 minuty, aż sprawdzi czy się nadają. Po obejrzeniu materiału szewc mówi nam, że zauważył na odwrocie materiału runy, decydujemy się więc zbadać tą sprawę i wyruszamy do maga Halemira. Idziemy więc przez Akademię wojskową na wybieg w Zachodniej Rubieży. Okazuje się, że są to zaklęcia otwierające wrota do piekieł. Każe nam odejść. Musimy znaleźć osobę która jest specjalistą od takich rzeczy. Wędrujemy na Magradit, do raszpli Berkony. Aby nie spłonąć żywcem przy teleportacji do piekieł, musimy stworzyć specjalną maź z kilku roślinek: muchomora czerwonego, świerzbnicy polnej, kwiatu kaczeńca, czosnku i owoca wilczej jagody. Przed opuszczeniem Berkony otrzymujemy od niej TP na Magradit, aby nie trzeba było wracać na piechotę. Po zebraniu wymaganych rzeczy Raszpla przygotowuje nam maź, a w tym czasie Musimy zdobyć czaszkę i piszczel nieumarłego. Do tego potrzebne nam będzie jeszcze żebro pandemonium, oraz dodatkowo musimy ściągnąć na siebie boski gniew. W tym celu niszczymy ołtarz w świątyni w Nithal. Kupujemy od kowala Kendala młot grawerowany. Udajemy się do Nithal do świątyni Czterech Bóstw, podchodzimy do środkowego posągu i rozbijamy go młotem. Jedna z kapłanek nas przeklina, ale nie robi to na nas wrażenia, wracamy więc do Berkony. Oddajemy przedmioty, raszpla dodaje je do kotła i odbieramy maź. Otrzymujemy zaklęcie, które musimy wypowiedzieć w czasie posmarowania się kremem. Teraz musimy znaleźć jakiś kocioł i napełnić go wodą. Kierujemy się do studni w Tuzmer (prawy dolny róg), zabieramy dzban leżący nieopodal i napełniamy nim wodę. Następnie kierujemy pod dom alchemika Seridiusza, gdzie znajdujemy pusty kocioł. Wlewamy wodę i gotujemy ją, następnie smarujemy się mazią ale część należy także wrzucić do kotła. Wypowiadamy zaklęcie. Coś jednak jest nie tak, zamieniamy się w żabę. Wracamy do Berkony, raszpla domyśla się, że musimy mieć przy sobie jakiś przedmiot należący do wiedźm. Coś na wzór talizmanu, który pozwoli nam się przeprawić na drugą stronę. Otrzymujemy amulet, który zacznie się trzepotać gdy w pobliżu wyczuje czarną magię. W domu Adariel znajdujemy skrzynię zabitą deskami, wybieramy opcję uderzania bronią z całej siły i próbujemy aż do skutku. Otrzymujemy kapelusz, wracamy do naszego kociołka i ponownie odprawiamy rytuał. Dostajemy się do Piekielnego Krateru. Pokonujemy potwory pojedyncze lub w grupach na poziomie 164, kierując się do środka mapy. Spotykamy sługę szatana, rozmawiamy z nim, zabijamy go i otrzymujemy złotą pieczęć. Wracamy przez portal, lądujemy w Tristam i idziemy do Berkony. Zdajemy jej relację z naszej wizyty w piekle. Raszpla dochodzi do wniosku, że nic tam w pojedynkę nie zdziałamy, więc odwiedzamy Tanenbara i kończymy questa.

Otrzymano 4.4m punktów doświadczenia
Otrzymano 300 punktów honoru + torba na klucze unkata

Autor: Zea

Zleca Szewc Tanenbar (Kamienica Tanenbara, Nithal, ulica Rzemieślnicza).
"Poszukaj kogoś w Nithal, kto zna się na materiałach. Może krawiec będzie w stanie ci coś doradzić?" - idziemy do Broka (Nithal, ulica Filiany Erkhardt) – wskaże nam lokację i osoby z których zdobędziemy skrawki szat – wracamy do Tanenbara – a następnie idziemy do Tristam po 25 sztuk materiału (neutralne, wypadają z wiedźm i łączą się w dwudziestopięciopak, niestety przewaga levelowa je niszczy - wtedy do kupieniaz aukcji) – wracamy do szewca – daje nam jeden skrawek i poleca udać się do Maga Halrmira (przez stajnię w Akademi Wojskowej do Zachodniej Rubieży) – no cóż faceci nie wiedzą za dużo o piekle, ale za to kobiety.. mkniemy do Portu Tuzmer (do Kapitana Fork la Rush’a) by stamtąd popłynąć na Magradit, do Raszpli Berkony – do sporządzenia maści chroniącej nas przed spopielenie potrzeba: muchomora czerwonego (np. Gościniec Bardów), kwiata kaczeńca (np. Kwieciste Przejście), świerzbnicy polnej (Jezioro Ważek), czosnku (np. Sprzedawczyni Rózia, Podgrodzie Nithal) i owoc wilczej jagody (szukamy wilczej jagody np. na Wrzosowiskach) – dostaniemy też 5 teleportów na wyspę – by nam się nie nudziło w czekaniu na przygotowanie mazi.. - ..zdobądź czaszkę i piszczel nieumarłego (oba do zdobycia w Podziemiach Zamku – mapka Stare Ruiny) oraz żebro pandemonium (wypada ze szkieletu hieny olbrzymiej – do spotkania w Dolinie Pustynnych Kręgów) - "Następnie zniszcz (zakupionym u Kowala Kendala w Porcie Tuzmer młotem grawerowanym) ołtarz w Świątyni Czterech Bóstw w Nithal (konkretnie Posąg Aneli), by ściągnąć na siebie gniew bogów" – wracamy do Raszpli – teraz nabieramy wody ze studni (Tuzmer, prawy dolny róg – pożyczamy dzban stojący na lewo) – kocioł znajdziemy nad domem Seridiusza („Mikstury i dekoty” – Tuzmer) – wlewamy wodę, rozpalamy ogień, później wrzucamy do kociołka maź, zostawiając troszkę na posmarowanie siebie << jeśli tu się pomylicie ponownie trzeba będzie zebrać roślinki i kości (a jeżeli.. to znowu i znowu.. ) - wypowiadamy otrzymane od Raszpli zaklęcie (podam - miejcie przez chwilę łatwiej: Melius in infernis regnare quam in caelo servire) - wymawiamy zaklęcie i.. obrzęd nie powiódł się, zapytaj Raszpli o możliwą przyczynę takiego stanu rzeczy – wracamy na Magradit by dostać amulet - skorzystaj z mocy amuletu czarnej magii i odnajdź w Tristam przedmiot silnie naładowany magicznie – idziemy do Tristam – w Domu Adariel uderzamy z całej siły w stojącą tam skrzynię – po kilku próbach dostajemy stary kapelusz Adariel – wracamy do Tuzmer do kociołka – pamiętajcie co i jak wrzucać – zbadaj Piekielny Krater (gdzie nas przeniesie), dowiedz się, jakie zło w nim się czai i jeśli poczujesz się na siłach (potworki 164 i 167 lvl), wyeliminuj je. Jeśli nie dasz mu rady, porozmawiaj z Raszplą – na środku toczymy walkę z Sługą szatana (ma 170lvl i jest w grupie z dwoma ogniami 169 lvl) – z otrzymaną złotą pieczecią wracamy przez portal (widoczny powyżej) – z Tristam ruszamy na Magradit do Raszpli - udaj się do Tanenbara (Nithal) i tracąc 100k złota otrzymamy - 4,2 mln expa, 300 PH, torba czarownicy (unikatowa na 20 kluczy)


=V= w przypadku nie zabicia Sługi szatana dostaniemy 4,05 mln expa (czy PH i torbę to na razie nie wiem)
=V= jest też drugi sposób zakończenia tego questa: w dialogu z szewcem (w każdym momencie trwania questa), zamiast decydować się na zgłębienie tajemnic run, możemy wybrać opcję z pójściem po igłę i nici - wtedy załatwiamy te przedmioty od uczennicy Brooka, a potem musimy lecieć po rzemień. Czeka nas rozmowa z Naczelnikiem w Gildi Kupców w Nithal, a potem podróż do Gildi Kupców w Karka-Han i rozmowa z panną na parterze. Z rzemieniem wracamy do szewca, czekamy niecałe pół godziny i dostajemy torbę wiedźmy (mieści 14 kluczy - o PH czy expie nic mi na razie nie wiadomo).


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania