Problem strażnika w Ithan

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Ithan
  • Wymagany poziom: 205

Nagrody:

  • Doświadczenie: 9.1m
  • Złoto: 2.5m
  • PH: 500
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Brak

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Synyster

Zadanie rozpoczynamy u prawego strażnika w Ithan. Musimy znaleźć posłańca. Udajemy się w podróż do Tuzmer by go odszukać, okazuje się jednak ze posłaniec nie dotarł na miejsce o czym informujemy strażnika. Ten z kolei wysyła nas szlakiem prowadzącym od Werbin do Tuzmer. W Sosnowym Odludziu znajdujemy zwłoki, przy których znajdujemy kartkę i sztylet. Z przedmiotami wracamy do Ithan, do strażnika. Czekamy 5 minut, aż skonsultuje się on z kapitanem. Idziemy do burmistrza Ithan. Prosi nas, by dostarczyć kopię listu do mera Tuzmer. Wracamy znów do Ithan, do Czemkina. Musimy porozmawiać ze strażnikiem, źle on znosi stratę kolegi. Odwiedzamy adresata listu, który znaleźliśmy przy zwłokach, Aberyta. Oddajemy mu sztylet, który przekaże do analizy biegłego sądowego w KH. Następnie udajemy się do Ograbar-dun, do górnika Ukliego (lewy górny róg). Kransolud mówi nam, że Aberyt kręci coś w tej sprawie, nie chce wszystkiego wyjawić. Z wiadomościami wracamy do strażnika w Ithan. Kierujemy się pod siedzibę sądu w KH, do strażnika. Niestety Aberyt nas oszukał- nie oddał sztyletu biegłemu sądowemu. Kowal wmawia nam, że nie miał czasu- idziemy więc sami go odnieść. Wracamy do Aberyta, który opowiada nam o krasnoludach, które zleciły mu wykonanie złotej zbroi. Informuje nas, że po zapłatę miał wysłać swego posłańca, ale ten z jakichś powodów nie mógł, ale dowiedział się, że w podróż do Tuzmer wyrusza Mestif, więc poprosił go o tą przysługę. Aberyt zauważył, że później kręcił się po mieście jakiś zakapturzony, łysy człowiek o imieniu Inryn. Następnie prosi nas, abyśmy wyruszyli po zbroję do Ograbar-dun, aby sprawdzić, czy jest rzeczywiście taka, jaką stworzył. Otrzymujemy zwój teleportacji i odwiedzamy Ograbar-dun. Gadamy z krasnoludem Jakim, oddaje nam zbroję i wracamy do Aberyta. Okazuje się, że to prawdopodobnie posłaniec podmienił przesyłkę. Pędzimy do Kluspa, który potwierdza, że tak się stało. Wracamy do Aberyta, a później sprawdzamy, jak przebiega analiza sztyletu w sądzie . Okazuje się, że to Varus jest sprawcą mordu na Mestifie i oszustem w sprawie zbroi! Wracamy do Aberyta, który pozwala zostawić nam złoty kamień dla siebie. Odwiedzamy strażnika Ithan, informujemy go o rozwiązaniu sprawy i otrzymujemy nagrodę.

Autor: Blackmax

Zanim rozpoczniesz questa, przygotuj sobie kilka przydatnych teleportów. Sugeruję przygotowanie: kilku tp do miasta, 1 tp do Sosnowego Odludzia (lub na Kwieciste Przejście/Mythar), 1 tp do Ograbar-Dun.

1. Zadanie zaczynamy u prawego Strażnika w Ithan (35,16)

2. Idziemy do Burmistrza Mera Losso Minewita w Tuzmer (46,24), a potem wracamy z wieściami do strażnika

3. Idziemy do Sosnowego Odludzia (57,13) i przeszukujemy zwłoki, dostajemy list i sztylet

4. Wracamy do strażnika i czekamy 5min. Po ponownej rozmowie idziemy do Burmistrza Czemkina w Ratuszu Ithan (5,4)

5. Z otrzymaną kopią listu idziemy do Burmistrza Tuzmer, a potem ponownie do Burmistrza Ithan

6. Dalej rozmawiamy ze strażnikiem, a potem idziemy do Aberyta w Domu Aberyta na Przedmieściach Karka-han (70,13)

7. Idziemy do Górnika Ukliego w Ograbar-Dun (8,16), a potem wracamy do strażnika w Ithan

8. Następnie idziemy do Strażnika Sądu w Karka-han (38,11), a potem znowu do Aberyta na przedmieściach, od którego dostajemy sztylet

9. Wracamy do Strażnika w Karka-han, a po oddaniu sztyletu ponownie idziemy do Abeyta

10. Otrzymujemy zwój teleportacji i idziemy do Ograbar-dun, gdzie rozmawiamy z Kowalem Jakim (22,16)

11. Ze zbroją wracamy do Aberyta, a potem udajemy się do Kluspa na Przedmieścia Karka-han (37,42)

12. Wracamy do Aberyta, następnie idziemy do Varusa w Karka-han (33,11) i otrzymujemy złoty kamień

13. Ponownie wracamy do Aberyta, a potem do Strażnika w Ithan i kończymy questa.

 

Otrzymujemy 9,1 mln expa, 2,5 mln złota, 500 PH i 3 denary.

Zostaje nam unikatowy złoty kamień o wratości 1 mln, a także 4 teleporty do Mirvenis-Adur.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania