Posłaniec

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Nithal
  • Wymagany poziom: 70

Nagrody:

  • Doświadczenie: 330k
  • Złoto: 0
  • PH: 300
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: liksus

Quest zaczynamy w Nithal u Gildonii, która wysyła nas do Staruszka obok, po krótkiej rozmowie wracamy do Pani Gildoni. Zleca nam odnalezienie Lisandra z Karka-Han. Udajemy się do Fedrille z przedmieścia Karka-Han, w trakcie rozmowy zaczepia nas Werner, który stoi nieopodal. Kończymy rozmowe z wiedźmą i udajemy się do niego. Dostajemy podpowiedź, aby zgłosić wiedźmę do sądu, tak więc udajemy się do sądu w Karka-Han i rozmawiamy ze strażnikiem. Po rozmowie, dostajemy papier, który pomoże nam rozmawiać z wiedźmą, tak więc udajemy się do niej i znów zaczynamy konwersację. Dowiadujemy się, że Kapitan ukrył się gdzieś w Karczmie. Wyruszamy tam, po wejściu rozmawiamy ze Strażnikiem Elancji. Następnie udajemy się do Karczmarza, który wysyła nas do swojej żony, która jest piętro wyżej. Żona karczmarza prosi nas o rozmowę z kapitanem, ponieważ, miała z nim romans - tak więc udajemy się pod izbę numer 121 i podsłuchujemy rozmowę. Wracamy do żony a następnie udajemy się do karczmarza po klucz do tejże Izby. Po krótkiej rozmowie dostajemy klucz. Udajemy się tam, orientujemy się w sytuacji - Kapitan nie żyje a my zaczynamy rozglądać się po pokoju. Na początku sprawdzamy Szkatułke w lewym górnym rogu, gdzie znajdujemy klucz do szafki, która znajduje się obok po prawej stronie. Rozmawiamy z żoną karczmarza, która stoi obok nieżyjącego Kapitana przenosi nas do Karczmy - po czym robimy kilka kroków w kierunku Strażnika Elancji, który przenosi nas do Posła z Elancji. Po długiej rozmowie zakańczamy questa i dostajemy nagrodę.

Autor: afera

Questa zaczynamy u Gildoni Matenis, następnie podchodzimy do Antoniego Szczurka. Po rozmowie wracamy do Gildoni Matenis, która każe nam odnaleść kapitana Lisandra. Udajemy się więc do Fedrille znajdującej się na przedmieściach Karka-han(56,8). Podczas rozmowy zagaduje nas Werner stojący tuż obok(65,13). Rozmawiamy z nim, wysyła nas do sądu. Idziemy do Karka-han i rozmawiamy ze straznikiem stojącym przed sądem(28,11). Dostajemy dokument z którym wracamy do Fedrille, ona zaś każe nam szukać w Karczmie pod Złotą Wywerną w Karka-han. Podchodzimy do Gwardzisty z Elancji(31,16). Następnie rozpoczynamy rozmowę z karczmarzem Barbarerem(16,15), ten zaś odsyła nas do swojej żony Ereweni na piętrze(7,9). Idziemy do pokoju 121, jest tuż obok. Podsłuchujemy do końca, następnie wracamy do Erenivy która odsyła nas po klucz do swojego męża. Po otrzymaniu klucza ponownie idziemy do Erenivy, a następnie wchodzimy do pokoju. Zastajemy tam umierającego człowieka, z którym rozmawiamy z nim. Następnie rozmawiamy z Erenivą, przeszukujemy szkatułkę oraz szafkę (oba przedmioty są w pokoju). Otrzymujemy list, rozmawiamy z Erenivą, która wypuszcza nas z pokoju. Idziemy ponownie do gwardzisty i podajemy hasło z listu, ten wpuszcza nas do środka. Rozmawiamy z posłem i kończymy questa.

Autor: aleks121999

Quest zaczynamy w Nithal u Gildonii, która wysyła nas do Staruszka obok, po krótkiej rozmowie wracamy do Pani Gildoni.

Zleca nam odnalezienie Lisandra z Karka-Han.

Udajemy się do Fedrille z przedmieścia Karka-Han, w trakcie rozmowy zaczepia nas Werner, który stoi nieopodal. Kończymy rozmowe z wiedźmą i udajemy się do niego.

Dostajemy podpowiedź, aby zgłosić wiedźmę do sądu, tak więc udajemy się do sądu w Karka-Han i rozmawiamy ze strażnikiem. Po rozmowie, dostajemy papier, który pomoże nam rozmawiać z wiedźmą, tak więc udajemy się do niej i znów zaczynamy konwersację.

Dowiadujemy się, że Kapitan ukrył się gdzieś w Karczmie. Wyruszamy tam, po wejściu rozmawiamy ze Strażnikiem Elancji.

Następnie udajemy się do Karczmarza, który wysyła nas do swojej żony, która jest piętro wyżej. Żona karczmarza prosi nas o rozmowę z kapitanem, ponieważ, miała z nim romans - tak więc udajemy się pod izbę numer 121 i podsłuchujemy rozmowę.

Wracamy do żony a następnie udajemy się do karczmarza po klucz do tejże Izby. Po krótkiej rozmowie dostajemy klucz.

Udajemy się tam, orientujemy się w sytuacji - Kapitan nie żyje a my zaczynamy rozglądać się po pokoju. Na początku sprawdzamy Szkatułke w lewym górnym rogu, gdzie znajdujemy klucz do szafki, która znajduje się obok po prawej stronie.

Rozmawiamy z żoną karczmarza, która stoi obok nieżyjącego Kapitana przenosi nas do Karczmy - po czym robimy kilka kroków w kierunku Strażnika Elancji, który przenosi nas do Posła z Elancji.

Po długiej rozmowie zakańczamy questa i dostajemy nagrodę.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania