Rzeki spłyną krwią

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 500k
  • Złoto: 0
  • PH: 300
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Opis tego questa przygotował liksus . Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis!

Opis

Autor: liksus

Questa zaczynamy u Gared na Przedmieściach Karka-Han. Oświadcza nam, iż jest szpiegowana i musimy chwilę poczekać. Po kilku minutach zaczynamy rozmowę i udajemy się do namiotu, w którym przeszukujemy szafkę i znajdujemy Papierowy liścik, czytamy go i zaczynamy szukać dalej - oglądamy półkę i zabieramy Łzy Driady. Wracamy do Wielebnego, tą samą drogą co poprzednio, prosi nas o zabicie jego brata, który zdradził Akhmater. Nie zabijamy go - rozmawiamy z nim i dowiadujemy się o zasadzce, w którą o mało co nie wapdliśmy. Udajemy się do Trilaka (Skały mroźnych śpiewów 3.60), który prowadzi nas do Wioski Valnirów. Postępujemy tam dokładnie według instrukcji Trilaka. Podczas rozmowy z Vargą, próbujemy różne opcje aż do skutku.

"Musisz iść teraz na południe i ominąć bramę wioski. Nie zbliżaj się do strażników. Jeśli cię spostrzegą, zabiją w mgnieniu oka. Miniesz więc straże w bezpiecznej odległości. Stamtąd pójdziesz dalej w dół zamarzniętej rzeki. Od tamtego momentu musisz przekroczyć ją dwa razy. Dojdziesz do miejsca, w którym Valmirowie wieszają skóry zwierząt. Stamtąd skierujesz się na zachód. Przekroczysz wtedy rzekę po raz trzeci. Dojdziesz do niewielkiego obozowiska, które mieści się na urwisku. Wejdziesz na nie i spotkasz Vargę i Baroga, dwójkę barbarzyńców.Musisz spokojnie powiedzieć, że jesteś niewolnikiem i że przyszedłeś po najświętsze mięso Karr-bara - tak nazywają tego swojego boga w niedźwiedziej postaci. Barog nie jest zbyt rozgarnięty i powinien ci wskazać miejsce, w którym jest to mięso. Zabierzesz worek i odejdziesz. Ale nie wrócisz do mnie, to wzbudziłoby zainteresowanie strażników przy bramie, tylko pójdziesz jeszcze w dół. Znajdziesz tam sznurowaną drabinkę, po której zejdziesz. Na dole jest pień drzewa, tam dodasz truciznę do mięsa. Potem wrócisz do bramy. Strażnicy mogą być nieco zaskoczeni, że przybywasz w nocy. Oddasz im worek i odejdziesz spokojnie. Gdy tylko znikniesz im z pola widzenia, jak najszybciej wracasz do mnie."

Wracamy do Trilaka - każe nam zdecydować, po której stronie jesteśmy - decydujcie jak chcecie. :> Wracamy do Gared i lądujemy na polu biwy. Bitwy opisywać nie widze potrzeby - po wszystkim odszukujemy Syna zmarłego Kapitana (44.33) i dostajemy Szpilke Vivien. Wracamy do Driad, po czym rozmawiamy z Kapitanem, który teleportuje nas na Lazurowe Wzgórze - mamy wyruszyć w stronę Thuzal - Rozmowa z najbliższym strażnikiem, po której dostajemy nagrodę - dodatkowo Sygnet Thuzal.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania