Piekielny Demon nawiedza mieszkańców Nithal
Informacje:
- Quest zleca:
- Mapa: Ratusz Nithal - gabinet burmistrza
- Wymagany poziom: 188
Nagrody:
- Doświadczenie: 5.5m
- Złoto: 0
- PH: 350
- Denary: 0
Powiązane przedmioty
Powiązane potwory
BrakPowiązani NPC
Opis
Mieszkańcy Nithal znów potrzebują naszej pomocy. Zadanie rozpoczyna się u głowy miasta. Idziemy do ratusza i rozmawiamy z burmistrzem. Okazało się, że jakiś demon zawitał do Nithal. Póki co nie zabija jeszcze ludzi tylko ich straszy, ale nie wiadomo jak sprawa się rozwinie. Prosi nas o pomoc w rozwiązaniu demonowego problemu, na co się zgadzamy. Idziemy do Wiedźmy Edny w Podgrodziu. Czarownica odsyła nas z kwitkiem, póki burmistrz nie dowie się jakiego rodzaju jest to demon. Wracamy do Filemona. Ten nie jest w stanie nam powiedzieć nic konkretnego, bo różni ludzie, różne rzeczy mówią, więc idziemy do Krispa – jemu ukazał się jako ostatniemu. Chłopak po spotkaniu się stoczył, więc przesiaduje całe dnie w Knajpie pod Czarnym Tulipanem. Po krótkim opisie potwora, dostajemy kawałek szaty, po czym lecimy z nim i informacjami do burmistrza. Filemon nie za bardzo ufa w zeznania Krispa z racji, że moczymordzie w pijanym widzie, mogło się coś uroić, skoro wiecznie jest pod wpływem. Prosi nas abyśmy udali się do wieszczki w celu weryfikacji oświadczenia Krispa. Sara ma wizję, w której toczy rozmowę z jakimś rzezimieszkiem z Karczmy pod Posępnym Czerepem. Kobiecina musi odpocząć, a my lecimy do Eder. Rozmawiamy z Cinusem. Podpowiada nam, że kultyści mogą mieć z tym jakiś związek, bo w ich siedzibie nocami słychać jakieś huki i wrzaski. Wchodzimy do siedziby i rozmawiamy ze strażnikiem. Nie chce on nas wpuścić na dół, a nawet nie ma zamiaru nam nic powiedzieć, dlatego straszymy go nakazem od burmistrza. Pędzimy do Erastera, szykując się na wyciągnięcie pieniędzy, bo u niego nie ma nic za darmo . A jednak. Wystarczy, że nagadamy mu o tym, że kultyści mają tam skarbiec i furę nieopodatkowanego złota, na myśl o czym, Eraster z miejsca da nam nakaz. Pędzimy do strażnika i pokazujemy mu papier. Okazało się, że kultyści przybyli do miasta z Nithal. Wygonił ich stamtąd właśnie burmistrz Filemon, czego kultyści nie mogą mu darować i chcą aby spotkała go zasłużona kara. Gdy pytamy czy to oni „nasłali” demona na miasto, mówią, że nie potrafią tego zrobić. Po krótkiej rozmowie wracamy do zleceniodawcy, a ten odsyła nas do kapłanki Virgo. Musimy się dowiedzieć, czy kultyści poprzez modły mogli przywołać demona. Kapłanka mówi nam, że kultyści są za słabi, aby tego dokonać, ale pan burmistrz ma wielu wrogów w mieście. Musimy się rozejrzeć po karczmach i dowiedzieć się więcej o sprawie. Rozmawiamy z barmanką spod Czarnego Tulipana. Mówi nam, że były podejrzenia o łapówkarstwo burmistrza i o jego nieuczciwość. Czym prędzej idziemy do Filemona. Opowiadamy mu, że to dziwne, że demon pojawił się w momencie, kiedy miasto zaczęło huczeć od rozmów na temat nieuczciwych zachować burmistrza. Ten przyznaje się, że wynajął człowieka, aby ten odciągnął uwagę demonem od jego osoby. Filemon obawia się, że demon przyszedł po niego, dlatego tak mu zależy na rozwiązaniu tego problemu. Idziemy do człowieka, którego wynajął. Jest w znanej nam knajpie pod Czarnym Tulipanem. Kyrion – bo tak ma na imię ten człowiek, mówi nam, że burmistrz to oszust, który nie zapłacił mu za współpracę i teraz spotka go kara. Demon jak się okaże szuka właśnie Ralgara i został zesłany przez byłego pomocnika Filemona. Kyrion zaprzedał duszę, żeby tylko móc się zemścić. Demon zżera go od środka, zmieniając go w nocy w potwora, w dzień zachowując jednak normalny wygląd. Musimy udać się do Filemona, aby powiedzieć mu skąd wziął się potwór oraz żeby pomógł nam rozwiązać ten problem. Opowiadamy mu wszystko, po czym udajemy się do Edny, która może będzie w stanie nam pomóc. Wiedźma nie może nam pomóc, bo nie zna się na opętaniu. Musimy iść do kapłanek. Virgo mówi nam, żebyśmy powiedzieli temu człowiekowi, żeby się do nich zgłosił jak najszybciej. Idziemy więc do Kyriona a ten powie, że chciałby skorzystać z drugiej szansy. Wracamy do burmistrza. Zdajemy mu relację i otrzymujemy nagrodę:
Otrzymano 29.3m punktów doświadczenia (prywatny x 5 + 6% bonusu klanowego)
Otrzymano 350 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Dwa denary i sygnet.