Zdrada bankiera

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 397k
  • Złoto: 0
  • PH: 10
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Opis tego questa przygotował SickBoy . Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis!

Opis

Autor: SickBoy

Jeśli chcemy rozpocząć tego questa, musimy udać się do Pertha w Eder, majac przy sobie Czarną Pietruszką. Tę z kolei kupimy u Ortiaga Fassusa, który znajduje się w sklepie u Garka.
Mając Pietruszkę, rozmawiamy z Perthem, a ten zaprowadza nas do Lageiry. Ona to bowiem opowie nam historię, która dosłownie wciągnie nas we wszystkie wydarzenia...

Po rozmowie z Lageirą, lądujemy w Nithal obok Ruffina. Krótko z nim gadamy, a następnie lecimy do wiceburmistrz miasta Rea Anima (Ratusz w Nithal). Rozmawiamy z nią i zgadzamy się pomóc, a po tym lecimy piętro wyżej i prowadzimy dialog z Leiffem. Znów się zgadzamy, dostajemy denara i polecenie, by udać się do Garka.
Zatem udajemy się tam i po raz kolejny decydujemy się pomóc, tym razem jemu. Dostajey skrawek płaszcza i mamy odszukać pewnego człowieka, którego ślady prowadzą na Nizinę Wieśniaków. Tam znajdujemy myśliwego Vermira, który po krótkiej rozmowie każe nam zabić świerszcza. Świerszcz stoi obok. Zabijamy, znów gadamy z myśliwym, a te informuje nas, że o materiale płaszcza powie nam więcej Chiron.
Chiron chowa się w Chacie Bandytów na p1, na Lazurowym Wzgórzu. Najszybciej dostaniemy się tam z Kwiatków. W rozmowie z nim mamy do wyboru dwie opcję, ja polecam tę z oddaniem materiału. Za to otrzymujemy odpowiednie informacje, któe kierują nas do Portu Tuzmer.
Tam, w lewym dolnym rogu doków, znajdujemy Tyberiasza, z którym mówimy krótko na temat płaszczów. Wymienia on imię Pardenezar i stwierdza, że zwykły z nas prostak. Lecimy więc do karczmy w Tuzmer, by znaleźć owego Pardenezara. Stoi on w karczmie na p1, krótko z nim gadamy, decydując się oszczędzić mu życie, a w zamian dostajemy klucz do szuflady na piętrze wyżej. Idziemy tam, otwieramy szufladę i dostajemy księgę rachunkową. Z nią wracamy do Garka, oddajemy ją, kłamiąc i nie przyznając się przed Garkiem, że wiemy, kim był Pardenezar. Potem zgadzamy się na następne zadanie: mamy otruć konia Limerica. Dostajemy środek-lekarstwo i lecimy do Podgrodzia Nithal pod tamtejszą stajnię (prawa górna część mapy) i gadamy ze Strażnikiem. Wybieramy swojską opcję dialogową i dzięki temu Strażnik daje nam klucz. Wchodzimy do stajni i gadamy z Didierem. Pytamy go o Limerica, a potem podchodzimy do czarnego konia (jest tylko jeden taki) i do wiadra, które przy nim stoi, wlewamy Jelitol (owe lekarstwo). Teraz czas pozbierać pewne produkty: ziemniaczki, trociny, piwo z beczki, cukier i lasso. Nie polecam ruszać skrzyni z sianem. ;>
Mając wszystkie powyższe produkty, gadamy znów z Didierem. Teraz czas ułożyć produkty w odpowiednich wiadrach. Zatem:
- ziemniaczki 10,17
- trociny 6,9
- piwo z beczki 5,17
- lasso 9,12
- dinar 10,7

Ułożywszy wszystko odpowiednie, rozmawiamy z Didierem raz jeszcze, a ten każe nam posłodzić Jelitol. Słodzimy więc zdobytym wcześniej cukrem i oto koniec zadania.
Lageira kończy swą opowieść, a my wracamy do jej komnaty. Krótki dialog z nią i koniec questa.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania