Pomóż Henkowi Hornigoldowi w odzyskaniu Białej Błyskawicy

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 1.8m
  • Złoto: 1m
  • PH: 100
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Brak

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: tymek115

Film przedstawiający przejście zadania:




Autor: tymek115

Aby rozpocząć zadanie trzeba mieć ze sobą trunek Grog Vermonta, który zdobędziemy w porcie tuzmer w tawernie "Pod Bosmańskim Biczem" u barmana. Na początek musimy odzyskać busolę przegraną w karty przez Henka. Biegniemy więc do Andrey Katler, która to właśnie wygrała busolę. Znajdziemy ją w Porcie Tuzmer na dachu jednego z domów. W rozmowie z nią dowiadujemy sie, że Andrea uznała busolę za śmieć i sprzedała ją handlarzowi Derekowi by ten ją naprawił. Biegiem więc do handlarza! Znajdziemy go również w Porcie. Mówi nam, że zaniósł busolę do naprawy znajomemu. Pytamy handlarza czy byłby w stanie przynieść nam busolę w takim stanie, jakim ją kupił. Musimy poczekać kwadrans. Derek przynosi nam busolę, ale nie za darmo... zgadza się ją sprzedać za 100 tysięcy sztuk złota. Z kupioną busolą idziemy do Henka. To jeszcze nie koniec zadania. Teraz musimy postarać się namówić sześciu śmiałków do wyprawy w morską przygodę.

W tym celu wracamy do tawerny "Pod Bosmańskim Biczem" gdzie rozmawiamy z Kapitanem Jack'em Drewniana Noga i Marynarzem Fago, gdy już ich namówimy wracamy do Henka. Następnie udajemy się do "Tawerny pod Beczką Śledzi" i namawiamy Brzydkiego Denisa, Parszywego Ferdynanda, Kapitana Raturana i Szypra Gracha. Następnie znów wracamy do Henka. Musimy znów odczekać 15 minut, aż Henk dogada się z marynarzami. Niestety na udział w wyprawie nie wszyscy się zgodzili, na szczęście mamy dość osób by móc wypłynąć. Teraz trzeba tylko przygotować łódź... Udajemy się z Henkiem do Zatoki Wraków. Każe nam ogłuszyć dwóch strażników pilnujących "naszego" podupadłego statku. Po rozprawieniu się ze strażnikami idziemy do Henka i możemy wejść na statek z resztą załogi. Po obraniu właściwego kursu dziwnym przypadkiem musimy odczekać znów kwadrans by dopłynąć na planowaną wyspę. Po 15 minutach dopływamy do Zaginionej Wyspy Skarbów i za załogą biegniemy do Pirackiej Jaskini. Nasza ekipa troszkę wystraszyła się szkieletów w jaskini, musimy więc za nich odwalić brudną robotę. Na końcu ścieżki jaskini czeka już na nas skarb i ster od wymarzonego statku Henka. Zabieramy ster i biegniemy do załogi po czym kończymy zadanie.

Autor: Sabitasa

Quest zaczynamu u  Henka Hornigolda. (Latarniane Wybrzeże; 29,58)
Aby pobrać quest musimy kupić Grog Vermont w karczmie w porcie Tuzmer.
Dowiaujemy się że musimy odzyskać busolę którą Henek przegrał w karty.
Udajemy się do Kapitan Andrey Katler. Ona mówi że busola byłą zepsuta i oddała ją Handlarzowi Derekowi. 
Rozmawiamy z nim, czekamy ok. 10 min, płacimy 100 tys. złota.
Zanosimy busolę Henkowi. Szukamy śmiałków na wyprawę. 
Udajemy się do Tawerny pod Bosmańskim Biczem.
Zagadujemy do Kapiana Jacka Drewnianej Nogi, a on zgadza się na udział w wyprawie.
Następnie namawiamy Marynarza Fago i wracamy do Henka.
Udajemy się do Tawerny pod Beczką Śledzi w Tuzmer aby pozyskać jeszcze czterech ochotników.
Rozmawiamy z Brzydkim Denisem i Parszywym Ferdynandem.
Następnie z Kapitanem Raturanem i Szpyrem Grachem.
Wracamy do Henka z informacjami o zwerbowanych ochotnikach.
Czekamy aż porozmawia on ze śmiałkami ok. 10 min.
Po ponownej rozmowie telepotujemy się do Zatoki Wraków.
Henek zleca nam zabicie Strażników. Po walce, gadamy z Henkiem i teleportujemy się na Piracki Statek.
Po dialogu czekamy ok. 10 min. Dobijamy do wyspy i idziemy do jaskini.
Następnie rozmawiamy z Henkiem. Musimy zabić szkielety i odzyskać ster.
Po odzyskaniu steru gadamy z Henkiem i kończymy quest.

Nagroda:
1.5m punktów doświadczenia
1m złotych monet
100 pkt honoru

Autor: Vixun

UWAGA!!! Aby rozpocząć quest należy najpierw zaopatrzyć się w Grog Vermont ( Tawerna pod Bosmańskim Biczem - Port Tuzmer )!

1) Questa rozpoczynamy w Latarnianym Wybrzeżu u niejakiego Henka Hornigolda ( stoi tuż pod latarnią przy statku ) .

2)  Po rozmowie z NPC-em lecimy do kapitan Andreą Katler ( znajduje się ona na jednym z dachów w Porcie Tuzmer na przeciwko pokładu Szarej Mewy ).

3)  Następną osobą do której musimy się udać jest handlarz Derek ( ciut nad panią kapitan ). Po konwersacji z nim czekamy 10-15 minut.

4) Zanosimy zakupioną busolę do Henka.

5) Szukamy śmiałków na rejs. Biegniemy do Tawerny w Porcie Tuzmer i rozmawiamy z kapitanem Jack'em Drewnianą Nogą, a następnie marynarzem Fago. Dowiadujemy się, że wyrażają oni zgodę na podróż. Wracamy do Henka.

6) Udajemy się do Tawerny pod Beczką Śledzi w Tuzmer w celu znalezienia kolejnych 4 śmiałków. Nakłaniamy po kolei : Brzydki Denis, Parszywy Ferdynand, Kapitan Raturan, Szyper Grach. Wracamy do zleceniodawcy.

7) Czekamy aż Heniek porozmawia z wszystkimi śmiałkami ( około 10min ).

8) NPC teleportuje nas do Zatoki Wraków. Tam rozmawiamy ponownie z Henkiem. Zleca nam zabicie: Strażnik 0/2. Rozmawiamy ponownie z nim, przenosi nas na statek. Po krótkiej konwersacji - dowiadujemy się, że musimy znów odczekać 10 minut.

9) Po ponownej rozmowie z NPC-em, dobijamy do wyspy. Tam musimy odnaleźć jaskinię. Rozmawiamy z Henkiem i dowiadujemy się, że kolejnym naszym zadaniem jest pokonanie szkieletów i odzyskanie steru.

10) Po odzyskaniu steru - rozmawiamy ze zleceniodawcą i kończymy quest.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania