Tajemnicza sprawa kultu Baela.
UWAGA! Informacje dotyczą nieaktualnego eventu!!!
Event: Wakacje 2015
Informacje:
- Quest zleca:
- Mapa: Ithan
- Wymagany poziom: 20
Nagrody:
- Doświadczenie: 13.3k
- Złoto: 10k
- PH: 0
- Denary: 0
Powiązane przedmioty
Powiązane potwory
Powiązani NPC
Opis
Zaczynamy u Wiernego wyznawcy. Jest on na koordynatach (46,78) w Ithan. Rozmawiamy z nim i w liście questów pojawia nam się quest "Tajemnicza sprawa kultu Baela."
Rozmawiamy z innymi wyznawcami, którzy są dookoła. Następnie rozmawiamy z prorokiem z Ithan, który jest obok wyznawców.(Uwaga nakłada czar!)
Później idziemy kolejno:
- Prorok z Werbin (8,52)
- Prorok z Przedmieść KH (48,23)
- Prorok z Torneg (87,24)
- Prorok z Eder (31,42)
- Prorok z Niziny Wieśniaków (60,44)
- Prorok z Portu Tuzmer (45,37) [Poniżej 80 lvl darmowy teleport u Kartografa Izmina]
I wracamy do naszego zleceniodawcy w Ithan. Po powrocie mamy dwie opcje do wyboru, nagroda jest ta sama, ale ja wybrałem drugą opcję i tak będę dalej opisywał.
Idziemy do Eldrika i rozmawiamy z nim, następnie do Niela, on z kolei wysyła nas do Kapłana Martela, który jest w kaplicy w Świętym Zagajniku. Teraz do proroka z werbin, on wysyła nas do Tafii i z powrotem do proroka z Werbin.
Teraz do kopalni w przedmieściach KH i rozmawiamy z każdym napotkanym niewolnikiem(też na zawnątrz kopalni), aż do momentu gdy w spisie Questów zadanie zmieni się na podróż do proroka z przedmieść KH i do niego się udajemy.
Rozmawiamy z Hakowniczką Cierpień. Teraz bijemy arystokratów.
Zabij: Strażnik (0/5)
Zabij: Arystokratka (0/5)
Zabij: Chłopiec (0/5)
Zabij: Mały chłopiec (0/5)
Zabij: Staruszka (0/1)
Po zabiciu arystokratów wracamy do Hakowniczki by zakończyć quest i otrzymać nagrodę.
25.8k Exp
10k Złota
i klucz, który przyda się poźniej.
Questa zaczynamy u
, każe nam porozmawiać z innymi wyznawcami.Pierwszy wyznawca Ithan 44,80
Drugi wyznawca także w ithan 47,80
Po rozmowie z wyznawcami, udajemy się do proroków w każdym mieście, aby wysłuchać ich argumentów. Kolejno w: Ithan, Werbin, Przedmieścia Karka-Han, Torneg, Eder, Nizina Wieśniaków oraz Port Tuzmer.
Po rozmowie z ostatnim prorokiem wracamy do ithan by porozmawiać ze zleceniodawcą
Mamy dwie opcje dialogowe:
Ogień? Tak, ale nie podoba mi się to co usłyszałem.
Udajemy się do
Aby rozpocząć przygotowania, na początek musimy przynieść i
Z rzeczami wracamy do kapłanki, która mówi, że mamy się udać do domu Alrika, by z regału wyciągnąć sztylet
Torneg 63,15-> Dom Alrika p1 8,6 klikamy na regał, i zabieramy sztylet, który zanosimy kapłnce,
Idziemy teraz do domu Wei Torneg 64,34-> 3,6 z regału wyciągamy kadzidełka
Następnie udajemy się do Torneg 54,53-> dom Syntii i Leona 4,8 z kosza wyciągamy ofiarną czare.
Ze wszystkimi rzeczami udajemy sie do kapłanki.
Kapłanka potrzebuje czasu na przygotowanie obrzędu, w międzyczasie udajmy sie do by opowiedział nam coś wiecej o przeciwniku, niewiele się od niego dowiadujemy więc idziemy do
Opowiada że było ich trzech:
Azis - najmłodszy, zwany Nieczystym
Bael - zwany Bluźniercą
Varhakka Okrutny - zwany Dręczycielem i Mistrzem Tortur.
Po rozmowie wracamy do kapłanki, wysłuchujemy instrukcji po czym udajemy się z paczką do Najemnika w Eder 26,44 musimy poczekać 15 minut, po tym czasie Najemnik daje nam klucz, z paczką i kluczem idziemy do , znów czekamy 15 minut na mieszankę.
Dostajemy mieszankę Berfy, oraz naszyjnik który zakładamy, idziemy do ogniska w Uroczysku 29,51 - wybieramy trzecią opcje po wykonaniu zadania idziemy do kapłanki w Torneg.
Ogień? Tak, bardzo podoba mi się to co usłyszałem
Mamy za zadanie spróbować nawrócić Eldrika Ithan 32,61.
Następnie rozmawiamy z
Udajemy się do
Teraz udajemy się do , aby posłuchać co ma nam do powiedzenia.
Każe on nam udać się do
Wracamy do proroka i następnie udajemy się do Przedmieść Karka-Han, aby tam nawrócić kilku niewolników. Najpierw podkradamy się do niewolnika Przedmiescia KH 71,36 następnie do niewolnika Przedmiescia KH 61,37.
W dalszej kolejności wchodzimy do Szybu Mahnior i nawracamy niewolnika 8,22.
Kiedy to uczynimy, udajemy się do proroka z Przedmieść Karka-han (48,24). Każe nam porozmawiać
z
Przenosi nas do Kryjówki Arystokracji gdzie mamy zabić tchórzliwych bogaczy:
Zabij: (0/5)
Zabij: (0/5)
Zabij: (0/5)
Zabij: (0/5)
Zabij: (0/1)
Kiedy to uczynimy udajemy się do wyjścia i wracamy do Hakowniczki.