Tajemnicza sprawa kultu Baela.


UWAGA! Informacje dotyczą nieaktualnego eventu!!!
Event: Wakacje 2015

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Ithan
  • Wymagany poziom: 20

Nagrody:

  • Doświadczenie: 13.3k
  • Złoto: 10k
  • PH: 0
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Somemitnr

Zaczynamy u Wiernego wyznawcy. Jest on na koordynatach (46,78) w Ithan. Rozmawiamy z nim i w liście questów pojawia nam się quest "Tajemnicza sprawa kultu Baela."

Rozmawiamy z innymi wyznawcami, którzy są dookoła. Następnie rozmawiamy z prorokiem z Ithan, który jest obok wyznawców.(Uwaga nakłada czar!)

Później idziemy kolejno:

- Prorok z Werbin (8,52)

- Prorok z Przedmieść KH (48,23)

- Prorok z Torneg (87,24)

- Prorok z Eder (31,42)

-  Prorok z Niziny Wieśniaków (60,44)

- Prorok z Portu Tuzmer (45,37) [Poniżej 80 lvl darmowy teleport u Kartografa Izmina]

I wracamy do naszego zleceniodawcy w Ithan. Po powrocie mamy dwie opcje do wyboru, nagroda jest ta sama, ale ja wybrałem drugą opcję i tak będę dalej opisywał.

Idziemy do Eldrika i rozmawiamy z nim, następnie do Niela, on z kolei wysyła nas do Kapłana Martela, który jest w kaplicy w Świętym Zagajniku. Teraz do proroka z werbin, on wysyła nas do Tafii i z powrotem do proroka z Werbin.

Teraz do kopalni w przedmieściach KH i rozmawiamy z każdym napotkanym niewolnikiem(też na zawnątrz kopalni), aż do momentu gdy w spisie Questów zadanie zmieni się na podróż do proroka z przedmieść KH i do niego się udajemy.

Rozmawiamy z Hakowniczką Cierpień. Teraz bijemy arystokratów.

Zabij: Strażnik (0/5)

Zabij: Arystokratka (0/5)

Zabij: Chłopiec (0/5)

Zabij: Mały chłopiec (0/5)

Zabij: Staruszka (0/1)

Po zabiciu arystokratów wracamy do Hakowniczki by zakończyć quest i otrzymać nagrodę.

25.8k Exp

10k Złota

i klucz, który przyda się poźniej.

Autor: Grzybbb

Questa zaczynamy u

, każe nam porozmawiać z innymi wyznawcami.
Pierwszy wyznawca Ithan 44,80
Drugi wyznawca także w ithan 47,80
Po rozmowie z wyznawcami, udajemy się do proroków w każdym mieście, aby wysłuchać ich argumentów. Kolejno w: Ithan, Werbin, Przedmieścia Karka-Han, Torneg, Eder, Nizina Wieśniaków oraz Port Tuzmer.
Po rozmowie z ostatnim prorokiem wracamy do ithan by porozmawiać ze zleceniodawcą

Mamy dwie opcje dialogowe:
Ogień? Tak, ale nie podoba mi się to co usłyszałem.

Udajemy się do
Aby rozpocząć przygotowania, na początek musimy przynieść
i

Z rzeczami wracamy do kapłanki, która mówi, że mamy się udać do domu Alrika, by z regału wyciągnąć sztylet
Torneg 63,15-> Dom Alrika p1 8,6 klikamy na regał, i zabieramy sztylet, który zanosimy kapłnce,
Idziemy teraz do domu Wei Torneg 64,34-> 3,6 z regału wyciągamy kadzidełka
Następnie udajemy się do Torneg 54,53-> dom Syntii i Leona 4,8 z kosza wyciągamy ofiarną czare.
Ze wszystkimi rzeczami udajemy sie do kapłanki.
Kapłanka potrzebuje czasu na przygotowanie obrzędu, w międzyczasie udajmy sie do by opowiedział nam coś wiecej o przeciwniku, niewiele się od niego dowiadujemy więc idziemy do
Opowiada że było ich trzech:
Azis - najmłodszy, zwany Nieczystym
Bael - zwany Bluźniercą
Varhakka Okrutny - zwany Dręczycielem i Mistrzem Tortur.
Po rozmowie wracamy do kapłanki, wysłuchujemy instrukcji po czym udajemy się z paczką do Najemnika w Eder 26,44 musimy poczekać 15 minut, po tym czasie Najemnik daje nam klucz, z paczką i kluczem idziemy do , znów czekamy 15 minut na mieszankę.
Dostajemy mieszankę Berfy, oraz naszyjnik który zakładamy, idziemy do ogniska w Uroczysku 29,51 - wybieramy trzecią opcje po wykonaniu zadania idziemy do kapłanki w Torneg.
 

Ogień? Tak, bardzo podoba mi się to co usłyszałem

Mamy za zadanie spróbować nawrócić Eldrika Ithan 32,61.
Następnie rozmawiamy z


Udajemy się do
Teraz udajemy się do , aby posłuchać co ma nam do powiedzenia.
Każe on nam udać się do
Wracamy do proroka i następnie udajemy się do Przedmieść Karka-Han, aby tam nawrócić kilku niewolników. Najpierw podkradamy się do niewolnika Przedmiescia KH 71,36 następnie do niewolnika Przedmiescia KH 61,37.
W dalszej kolejności wchodzimy do Szybu Mahnior i nawracamy niewolnika 8,22.
Kiedy to uczynimy, udajemy się do proroka z Przedmieść Karka-han (48,24). Każe nam porozmawiać
z
Przenosi nas do Kryjówki Arystokracji gdzie mamy zabić tchórzliwych bogaczy:

Zabij: (0/5)
Zabij: (0/5)
Zabij: (0/5)
Zabij: (0/5)
Zabij: (0/1)

Kiedy to uczynimy udajemy się do wyjścia i wracamy do Hakowniczki.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania