Lament Valmora Sare

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 5.8m
  • Złoto: 0
  • PH: 240
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Brak

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Opis tego questa przygotował Max Mercury . Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis!

Opis

Autor: Max Mercury

Zaczynamy na mapce Ruiny Tass Zhil [73,53] i rozmawiamy z Otworem. Po kliknięciu odpowiednich opcji lecimy do Umbara w Torneg i pytamy o maga Ingrama. Następnie idziemy do Zajazdu Umbara p.1 do pokoju 206 i klikamy na Drzwi. Mag nie chce nas wpuścić, więc schodzimy na dół do Karczmarki Nimii. Ponownie wracamy do Umbara.

Musimy zdobyć lekarstwo dla Nimii, dlatego pędzimy do Aptekarza Andronikusa [Nithal 69,32 / Kamienica Andronikusa]. Wracamy do Karczmarki, dajemy jej lek. Teraz idziemy do Gildii Magów w Thuzal do Uldyna zwanego Wielkim. Gdy spyta o imię maga należy wybrać 1 opcję ( u mnie zadziałało). Musimy odnaleźć posążek Uldyna. Udajemy się do Femestry [Thuzal,67.19], kobieta wysyła nas do Jarena [Ithan, Baraki p.1].  Ten nie chce nam pomóc, więc wracamy do Uldyna. Po rozmowie znów idziemy do Baraków p.1 do regału z książkami, potem do Jarena. Musimy zdobyć klucz do skrytki, rozmawiamy ze Zbroją rycerską [Baraki p.1 17,4], kluczem otwieramy szafkę (2 opcja) i wracamy do Uldyna. Mag daje nam wytrych i miksturę, więc idziemy do Nimii [Zajazd Umbara], potem piętro wyżej do drzwi nr 206. Wybieramy opcje z wytrychem [kręcimy w lewo] i dolewamy do wina miksturę. Następnie rozmawiamy z Ingramem [1 opcja, później intuicyjnie]. Nie wiemy, kto mówi prawdę, dlatego wracamy do Uldyna. Ten znów wysyła nas do Nimii do Zajazdu w Torneg. Kobieta mdleje, toteż lecimy do Ubmara zasięgnąć informacji, następnie biegniemy do Ingrama. Mężczyzna leży martwy. Zastanawiamy się kto mógłby go zabić i przeszukujemy zwłoki. Otwieramy kufer, po czym wracamy do Nimii. Okazuje się, że klątwę rzucił Uldyn. Biegniemy go zdemaskować. Z otrzymaną figurką idziemy do Jarena z Baraków. Wracamy na mapkę Ruiny Tass Zhil i uwalniamy Valmora Sare. Kończymy quest.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania