Wędrowny Kuglarz ma dla ciebie nietypowe zajęcie
Informacje:
- Quest zleca:
- Mapa: Orla Grań
- Wymagany poziom: 92
Nagrody:
- Doświadczenie: 650.5k
- Złoto: 0
- PH: 0
- Denary: 0
Powiązane przedmioty
Powiązane potwory
BrakPowiązani NPC
BrakOpis
Początek w Orlej Grani - odszukaj pierwszą karteczkę ze wskazówką, słowa kluczowe: polana, strumyk, bandyci (Głuchy Las - na lewo od Madoka, w strumyku) - udaj się do Starych Ruin w poszukiwaniu wiadomości - odwiedzamy Grambera - odszukaj drugą karteczkę ze wskazówką, słowa kluczowe: ptasi postrach, ogródek - szukamy w Torneg co by to mogło straszyć ptaszki na kiju i w kapeluszu.. - udaj się do Gór Zrębowych w poszukiwaniu wiadomości (odwiedzamy postać w namiociku) - wyrusz na poszukiwanie bagnistego terenu, gdzie znajdziesz osobę o wodnistych oczach (Mokradła-karczma) - udaj się do Fortu Eder po następne wiadomości (Centinia w fortyfikacji) - odszukaj czwartą kartkę z podpowiedzią, słowa kluczowe: władza, układy (dom Erastera, burmistrza Eder) - dostaniemy kartkę z napisem Wioska Pszczelarzy (Hieronim) - znajdź piątą kartkę zawierającą wskazówkę, słowa kluczowe: rozwój, nauka (uniwerek płn, p2) - na stole leży kawałek materiału - leziemy tam gdzie wskazuje napis na piątej kartce (konkretniej do Cynamoni, domek przy prawej krawędzi) - znajdź szóstą kartkę, słowa kluczowe: ziemia,pustynia, kości (Dolina Pustynnych Kręgów, kości w piasku - podziel mapkę na cztery części, szukaj w górnej lewej) - szósta kartka wskaże, gdzie iść - a konkretniej Klimene obok domku stajennego - znajdź siódmą kartkę, słowa kluczowe: drewno, pojemnik (ta sama mapka, lewy górny róg) - czytamy kartkę i idziemy (skała obok Pani wód).
Dodatkowo otrzymamy Szczęśliwy talizman Kuglarza.
Komentarze
-
2020-03-23 Grzegorz Rusinek
-
2018-03-20 Виктор Кость