Deja vu
Informacje:
- Quest zleca:
- Mapa: Ithan
- Wymagany poziom: 103
Nagrody:
- Doświadczenie: 317k
- Złoto: 0
- PH: 0
- Denary: 1
Powiązane przedmioty
Powiązane potwory
BrakPowiązani NPC
Opis
Wybieramy kolejno te dialogi, które zaczynają się od: „Przyznam…” – „Za pozwoleniem…” – „Cnotliwy…” – „Bez szczegółów…” – „Mów sobie…” – „Słucham…” – „A jakże…” – przenosi nas do domu Roana – czyli „Nie żartuj..” – po skończonej walce (dostaniemy pachnącą chustę) wychodzimy drzwiami i wracamy do Garusa - „Cóż…” – „Nie dziwi…” – „Spokojnie…” – „Niezwykłe…” – zabiera nam chustę i chwilę przyjdzie nam poczekać aż ochłonie – „No, nie…” – „Na łupieniu…” – „Szlachetny…” – „Tak…” – „No, no…” – „Chcesz…” – „Chcesz…” – „No, no…” – „No, pewnie…” – „Lageira nie żyje?” – „Tak!” (podano odpowiedzi jeśli wystąpiły więcej niż jedna do wyboru) – idziemy do Karka-han do Sharika (na prawo od aukcjonera) – przynieś flaszkę z gorzałką od Glenewala (stoi nad/za Ratuszem) – Sharik przeniesie nas do Garusa - poszukaj dziewicy – zaczynamy "właściwą" część zadania– na początek szukamy Saskie (bierzemy kasztanka!) – teraz Dalię (która nam zniknie) – słówko zamieniamy z Garusem (ehh jak dwóch szuka to szybciej znajdzie.. ale odwagi! Uda się!) – i lecimy szukać Herminy - przynieś wytrychy od męża Bery (czyli szukamy Bery) – idź do Sharika (poprzez rozmowę z Garusem) – teraz przyjdzie nam poszukać Saskie by zapytać ją o pudełko z narzędziami (tak tak, wciąż mamy kasztanek) - weź narzędzia z szafki z domu Grigorija [taka szafka (z lusterkiem, taka bardziej komódka) jest w „pustej kamienicy” – i teraz jej szukamy] – gdy mamy już wytrychy pojawi się Hermina – po chwili znika a my w tym samym lokum idziemy na schody by wejść na piętro - porozmawiaj z Grigorijem („Tak, jestem gotowy”) - pozbądź się iluzji:
- Porozmawiaj z Birą („Zagraj niememu ojcu na instrumencie, potem pokłoń się i cześć mu oddaj należną”) – gramy obojętnie co na instrumencie, a następnie oddajemy lekki pokłon przed portretem ojca (wisi na ścianie nad wejściem na piętro) – wracamy do Biry, która znika
– Porozmawiaj z Tarą („Pokaż mej matce jak ćwiczę sumiennie. Obudź ją jednak światłem słonecznym. Niech wstanie, a wtedy weź nuty i jej pokaż”) – odsłaniamy firanki w oknie – bierzemy kartkę z brulionu (środkowy instrument) i kładziemy ją pod szkielet (leży w łożu) – wracamy do Tary, która znika
- Porozmawiaj z Zetą („Daj memu ojcu jego przysmak ulubiony”) – po drodze do Grigorija zabieramy jabłko do plecaka – a temu dajemy samego kasztanka – Zeta znika
- Porozmawiaj z ostatnią "iluzją" („ …pomóż mojej matce opuścić ten dom. Dopuść do domu światło i pozwól jej odejść”) – próbujemy otworzyć lewe okno (sukces!) i podchodzimy do portretu matki i wyrzucamy go przez otwarte okno – „Tak, tak będę” i Dalia znika a my idziemy porozmawiać z Grigorijem (będzie walka, raczej się uleczcie) – z kasztankiem z jego brzusia schodzimy do.. Saskie – z otrzymanym od niej workiem podchodzimy do szafy dwudrzwiowej (w tej samej lokacji) i wywabiamy Dalię bez znaczenia jaką opcją, pytamy grzecznie po czym mniej grzecznie wrzucamy do worka – i zanosimy pannę do Garusa - 317k expa i denar