Pomóż Tatianie w uruchomieniu golema

Informacje:

Nagrody:

  • Doświadczenie: 16.3k
  • Złoto: 0
  • PH: 0
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Powiązani NPC

Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Jest w podziemiach Opactwa – teraz na Mokradła do Berta – zabijamy: Pies bojowy 0/1 Bandyta 0/1, Herszt Bandytów 0/1 w Dolinie Yss – Bert da nam zębatkę – wracamy do Czarodziejki

Dodatkowo dostaniemy Złoty kij.

Autor: szczurek

Questa zleca nam Tatiana. Karze nam iść do Berta ,który jest w Mokradłach po zębatki. Niestety on został okradziony i karze nam zabić Psa bojowego, Bandytę oraz herszt bandytów. Gdy to zrobimy wracamy do Berta on daje nam zębatki. Wracamy do Tatiany.

W nagrodę dostajemy trochę doświadczenia oraz złoty kij dla maga.

Autor: Karmeelek

                                              Pomóż Tatianie w uruchomieniu golema.

Najpierw udajemy sie do Tatiany na Zniszczonym Opactwie > opactwo > opactwo piwnica.

Ona mówi nam, żebysmy poszli po zębatki  do Berta > Mokradła .

On niestety nie ma zębatek, bo go okradli więc mówi nam, żebyśmy poszli zabić psa bojowego 24lvl, bandytę 23 lvl  i herszt banytów 30 lvl > Dolina Yss.

Zabijamy ich i wracamy do Berta.On daje nam zebatki i z nimi wracamy do Tatiany.

W nagrode dostajemy: 16.3 k doświadczenia i złoty kij na 30 lvl dla maga

Autor: Myabi.

Quest rozpoczynamy u Tatiany (Zniszczone Opactwo => Opactwo - piwnica  5,5).

Udajemy się do Berta (Mokradła 44,21) po zębatki.

Każe nam zabić w Dolinie Yss: Pies bojowy 0/1 Bandyta 0/1, Herszt Bandytów 0/1.

Po zabiciu ich wracamy do Berta i otrzymujemy zębatki. Wracamy z nimi do Tatiany i otrzymujemy nagrodę.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania