Pomóż Amrze odzyskać jej utracone przedmioty

Informacje:

  • Quest zleca:
  • Mapa: Werbin
  • Wymagany poziom: 140

Nagrody:

  • Doświadczenie: 2.6m
  • Złoto: 0
  • PH: 155
  • Denary: 0

Powiązane przedmioty

Powiązane potwory

Powiązani NPC

Brak
Dodaj odnośniki
Ten quest posiada kilka opisów. Wybierz jeden z poniższych. Napisz własny opis!

Opis

Autor: Zea

Odszukaj na prośbę Amry jej księgę z zaklęciami – na mapce Tristam należy odwiedzić domek Amry - księga będzie niestety zniszczona o czym informujemy wiedźmę - "Rozejrzyj się w Tristam za zwojami z zaklęciami" (Amra powie nam o kolorze zwoju więc to sobie zapamiętujemy) - zwój będzie w domku jednej z czarownic (szukanie jest przyjemne:)) - zanosimy zwoje i udajemy się na prośbę Amry po jej miotłę - długowłosego kijka strzeże magia wracamy więc poinformować o tym zleceniodawczynię - "Użyj formuły, której nauczyła cię Amra i złam zaklęcia chroniące miotłę" (zaklęcie poda nam Amra więc należy je zapamiętać/zapisać) - z miotłą znowu wracamy do Werbin - Amra: "Dzięki! Przyszedł czas na poszukiwania ostatniego przedmiotu. A jest nim mój amulet jeszcze z czasów młodości. Zawsze trzymałam go w błękitnej skrzyni w swojej chacie. Rozejrzyj się w niej, może uda ci się go znaleźć..." – i na koniec małe zlecenie, czyli zabij: Duch nienawiści 0/10, Duch próżności 0/10, Duch zazdrości 0/10, Potępiona wiedźma 0/20, Wiedźma Ple-Ple 0/20, Stara wiedźma 0/20, Opętana wiedźma 0/20, Latająca wiedźma 0/20, Upadła wiedźma 0/20 Zabij grupowo: Adariel 0/1

Dodatkowo otrzymamy Zaczarowany Pierścień Amry.

Autor: nieborak

Quest rozoczynamy u Amry, którą znajdziemy w Werbin. Każe nam ona iść do Tristam, do jej domu po księgę z zaklęciami. Żeby dostać się do Tristam polecam na aukcji kupić mitotły teleportujące, skrócą one czas wykonywania questa, można też u Amry kupić klucz za 3m. Niestety po znalezieniu księgi okazuje się, że jest ona zbyt zniszczona, wracamy do wiedźmy i informujemy ją o tym, a ona każe wrócić do Tristam i poszukać zwoi z zaklęciami. Zwoje znajdzimy w Domu starej czarownicy (11,08). Bardzo ważne, bierzemy czerwone zwoje. Udajemy się z powrotem do Amry. Następnym naszym zadaniem jest odzyskanie miotły, która znajduje się w magazynie mioteł(15,53). Po wejściu do magazynu okazuje się, że mamy trochę mioteł do sprawdzenia, ale ułatwię zadanie, miotła Amry jest na kordch 10,05. Oczywiście, byłoby zbyt łatwo żeby sobie zabrać miotłę, otóż miotłę strzeże magia i niestety nie możemy jej zabrać, więc wracamy do wiedźmy. Amra dyktuje nam zaklęcie które mamy użyć, żeby zabrać miotłę (venixtra ussimo avis delante, 7 dialog). Wracamy do naszej zleceniodawczyni, która wysyła nas po ostatni przedmiot - jej amulet. Amulet znajdziemy w błękitnej skrzyni w jej domu i wracamy do wiedźmy. Teraz czeka nas wybicie wszystkich potworów mających siedzibę w Tristam:

Zabij: Duch nienawiści (0/10)

Zabij: Duch próżności (0/10)

Zabij: Duch zazdrości (0/10)

Zabij: Potępiona wiedźma (0/20)

Zabij: Wiedźma Ple-Ple (0/20)

Zabij: Stara wiedźma (0/20)

Zabij: Opętana wiedźma (0/20)

Zabij: Latająca wiedźma (0/20)

Zabij: Upadła wiedźma (0/20)

Zabij grupowo: Adariel (0/1)

Po wybiciu tych przeciwników wracamy do Amry po nagrodę.


Komentarze

×

Porównaj przedmioty Usuń przedmioty

  • Topór orka
    Topór strumienia posoki* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 837-1023
    Cios krytyczny +1%
    Siła +34
    Obniża SA przeciwnika o 0.25
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 60
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 26.6k
  • Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów
    Mocny miecz krasnoludów* unikat *Typ: Dwuręczne
    Atak: 1210-1479
    Siła +80
    SA +27%
    Wiąże po założeniu
    Wymagany poziom: 76
    Wymagana profesja Wojownik
    Wartość: 40.3k
+ Przeciągnij tutaj przedmioty do porównania